Tanti Roz si sensul vietii


Am citit “Oscar si Tanti Roz” pentru ca a ajuns pe mainie mele,  mai mult din întâmplare și nu că era pe lista. Auzisem de ea dar nu m-a tentat dar daca tot am avut o in casa si se citeste repede,  cam pret de 2 călătorii cu metroul,  am zis de ce nu…
Acum sincer, nu am fost pre impresionată dar ma gandeam de ce oare ti se întâmplă anumite treburi. Tanti Roz in poveste este o infirmieră pentru Oscar, un băiețel cu cancer. Dupa ce toata cartea este scrisă din perspectiva lui, ultimul capitol îl scrie ea, da, motivul este ca el a murit.
Din atâția copii bolnavi ea se lasă cucerita de unul anume,  sunt convinsa ca intr-o situație reala te-ar impresiona foarte mulți,  în f în fine, nu asta era ideea ci faptul ca un copil anume i a dat ei inspiratie sa i fabrice povesti dar si sa-l pună sa scrie scrisori lui Dumnezeu,  dar ce a invatat ea din toata exprienta? Sa fie mai vesela si mai încrezătoare,  a adunat multa iubire si stie lucrul asta.
Noi stim ce sa luam din fiecare experiență?  Stim sa înțelegem de ce se întâmplă lucruri in viata noastră? 
Si mai degrabă ar trebui sa întreb dacă  credem ca totul este cu un scop…
Dupa o vârstă am început sa cred ca nu.  Când am început să scriu postarea asta ma gândeam: “chiar așa,  oare de ce am ajuns eu sa citesc această carte,  total întâmplător,  är trebui să învăț ceva anume?”  Nu știu.  Undeva,  în adâncul meu aș vrea dar oare ce se întâmplă dacă interpretezi greșit?  Să asculți intuiția!  Sa faci putina logică,  algoritmi doar ca să dai sens tuturor celor întâmplate.
Ajung iar la întrebări,  și mai multe ca înainte!

Leave a Reply

