1/01/2015


La cat de putin am scris pe blog in 2014, anul “minunat” al existentei mele, m-am gandit sa scriu in ultima zi, dar ce sa vezi, nu am reusit. Pan ala urma tot raul spre bine, pentru ca, nu stiu prin ce intamplare, azi, 1 ianuarie 2015, simt ca este un nou inceput si la naiba chiar simt ceva…si pe bune nu e de la bautura! Poate asta e secretul, sa nu bei sa te zapacesti de tot in noaptea dintre ani ca sa vezi lucrurile mai profund. Nu mai stiu, dar parca mi-a stat bautura-n gat si nu a curs lin sa mi ude gatlejul.

Ziceam de 2014, a fost de “calitate indoielnica”. Am avut cateva parti destul de bune, am cunoscut oameni faini, am capatat sigur o prietena si am vazut 2 tari noi.

Dar intre partile destul de bune, restul parca a fost nebatuta de karma care si-a tras parleala.

Totusi acum trebuie, dom’le, trebuie sa se schimbe chestii, am auzit ca ajuta sa faci o lista cu rezolutii. Nu m-am gandit niiciodata sa fac asa ceva, eu merg pe moment, ma bucur de surprizele vietii, bla bla. Dar daca as avea lista aia undeva, sa incerc sa ma tin de ea, fara a fi un plan batut in cuie si in acelasi timp sa ma bucur de ce apare neprevazut si sa improvizez din mers. Pentru ca pana la urma nu fac planuri marete, ci asa, idei de genul…”sa ma dau mai des cu crema pe maini sa nu mai am pielea ca de soparla :D”.

Tu cum faci? M-ar interesa experiente personale in legatura cu “resolution list”.

  • Evident, printre primele lucruri pe lista a fost sa-mi actualizez “reading challange-ul” pe Good Reads. anul trecut l-am avut la 50, nu stiu de ce, imi plac poate cifrele astea rotunde dar nu e neaparat si realist. Acum doi ani tot atat l-am avut d-ar l-am depasit, in 2014 am fost pe minus…depinde si ce citesti…Dar sa zic ca as merge tot pe undeva pe suma asta…o carte pe saptamana, desi in ultima perioada, timpul nu m-a ajutat sau in metrou era atat de aglomerat ca nu aveam loc sa deschid cartea :)).
  • Mai am! Vreau sa renasc bloggul, clar😀. Ar fi dragut daca as primii cadou, de ziua mea, de exemplu, domeniu pentru el😀.
  • Vreau sa-mi cresc gradul de cultura, clar, sa ma uit mai mult la stiri (BBC, CNN, chestii serioase). Siiiii, sa merg la muzee prin Bucuresti caci nu am facut de mult treaba asta (pfff…la teatru nu am mai fost de o vesnicie…).

Si ca vezi ca ma tin de cuvant, sambata e programat Antipa!

  • Cred ca o sa o las mai moale cu talentele de masterchef. Ma tin la esentiale si cat mai sanatoase ca ma simt minunat.

Pai da,astea ar fi treburi generale, evident ca mai am multe dar mai personale, important este sa ma tin de ele, suguestii?:D sfaturi ajutatoare?:D

P.S. Nu am uitat sa mentionez calatoriile!! cel putin 2 tari noi/an!

Mai jos, m-am chinuit putin cu filmatul artificiilor, chiar imi plac!

Va doresc tuturor, un an care sa aiba pentru toti ceva bun, sa va aduca noroc, sanatate…stiti voi…sa va mearga din plin!

4 responses to “1/01/2015

  1. Io mă bucur să te revăd. Parol! Scrie 3 chestii simple și crezi în ele. Adica 3 feluri în care dorești să te simți.🙂 Repetă-le zilnic minim 21 de zile consecutiv. Și apoi cât mai des. Spune-mi te rog pe urmă cum a mers.😉 Zău! Pup și un an SUPERRR!!!🙂 :*

Leave a Reply

