Strudel din Wonderland!!


La cerera publicului trebuie sa va spun despre reteta mea, cam inventata de SHTRUDEL. Si cum este o combinatie de ingrediente dupa capul meu imi permit sa-l numesc inventia mea.

A fost aclamat si prima data si a doua oara iar o colega imi cere insistent reteta, menininha, aici este:

-Am luat una bucata foi, din cele congelate, dar atentie nu foi de placinta ci foi de patiserie, cele ce se infoaie

-mere, cred ca undeva la 3 mere medii, de foaie. Sau 4, mie imi place cu mult mar

-fulgi de ciocolata/ciocolata rasa

-nuci si sau stafide

-un plic de zahar vanilinat

-un strop de rom

Se pune foaie in tava, merele se rad si se scurg de zeama (delicioasa, se bea imediat😉 ) se stropesc cu rom (eu folosesc rom nu esenta din aia bleeeeeah) si se maesteca cu zaharul vanilinat. Se intinde uniform pe jumatate (in mijloc) de foaie, se pun miejii de nuca si fulgi de cioco peste si se “inchide” ruland foaia de aluat deasupra, o lipiti bine, bine ca se face mare, pocneste si iese marul daca nu e lipita.

Mai pun si pe deasupra fulgi de cioco, sa se topeasca si sa acopere aluatul. Dar nu trebuie pusi de la inceput si poti sa-i pui si mai tarziu.

Cat sta la cuptor? 20 de minute, cred, te uiti la el sa fie auriu si verifica ce scrie pe ambalajul aluatului.

Is that simple. Si sincer, iese mai bun decat ai putea sa-ti imaginezi pentru ca suna atat de simplu.

Imi pare rau ca nu am o fotografie, next time🙂.

Enjoy!

3 responses to “Strudel din Wonderland!!

  1. Pingback: de-ale blogului | In jurul Kadiei·

    • Melanie!!! A fost superb, azi am apucat sa pun primul articol despre Islanda. Tie iti e dor de multe…dar stiu cum e…sunt tentata sa insel Norvegia cu Islanda…cam asa de tare mi-a placut.

Leave a Reply

