Si s-a facut decembrie


Rezumatul saptamanii:

Numar de articol pe blog pe saptamana, dorite: 2.

Articole scrise: 0.

Carti citite saptamana asta: nu am terminat nici una din cele 2 ce le citesc in paralel. Trist. Si imi plac.

Unitati de alcool baute: 6…? Despre ieri nu mi aduc aminte corect:D Dar nu mai beauuuuuu….pana data viitore:)) Treaba e ca…parerea mea…nu a fost vinul de calitate ca m-a luat o durere de cap oribila in timpul noptii si m-am trezit sa beau apa si sa i-au o pastila, moment in care era sa lesin. Ar fi a oua oara pe anul asta…nush ce are corpul asta al meu cu lesinatul de la o vreme.

Am aflat cum se masoara cantitatea de alcool bauta, astfel:  1 unitate = 12 g alcool pur = 1 bere (350 ml) = 1 pahar vin (150 ml) = 1 shot de tarie (40 ml).

Ganduri negative: fara numar

Filme vazute: 1, in sfarsit am reusit sa vad City of Bones, nu m-a dezamagit.

Mi-am incalcat reguli personale legate de locul de munca: Am mancat la birou, deci nu mi-am luat toata pauza de masa si am facut overtime.

incerc sa mi planific o viitoare calatorie….dar nu prea mi iese…adica..nu am timp sa ma ocup …ghici unde?

Ah…cadouri de Mos Nicolae: 0. Sau 1 daca se pune acadeaua si bomboana de la munca. No comment. Credeam ca pentru mama o sa raman copil for ever :((

In schimb mi-am facut u un cadou, niste casti dragute foc, wireless, abia asteptam sa vina, ghici ce? Nu se incarca, nu se deschid, nu merg si punct. Cum sa nimeresc eu pereche defecta?? Urmeaza aventura retur.😦 de unde atata ghinion.

Dar ce…lasa ca vin sarbatorile…nu? deja ascult colinde, nenumarate…o sa ma indop cu dulciuri. Evident fara sa ma ingras tocmai acum in drumul spre glorie a trupului meu :)))

O saptamana buna saa aveti!

 

 

 

8 responses to “Si s-a facut decembrie

Leave a Reply

