Lost in Predeal


Fratilor, sunt in dubii, cum de au unii timp sa scrie zilnic pe blog daca ai un serviciu full time ? Si mai trebuie sa mai faci si altele pe langa?

Am avut o saptamana cam prea plina si ma tem ca asta este doar inceputul. Ah, dar in schimb am dormit destul, inca nu am ajuns la partea cu sacrificatul somnului.

Week-end-ul trecut, ultimul de libertate (parca m-as duce la inchisoare, nu?) l-am petrecut la Predeal. Sa ne intelegem, daca ar fi sa mi aleg eu un loc in care sa merg la munte acela NU ar fi Predeal. Dar aveam un voucher castigat de cazare. Ok…nu am fost de 2 ani in Carpatii romanesti dar asta nu inseamna ca s-a schimbat ceva.

Cat de plictisitor poate fi Predealul, acum pe bune? Toamna, fara zapada, boriiiiiiiiiing. Absolut. Sunt cateva trasee de facut dar nu prea tentante si acum nu era cazul, imposibil.

Hotelul plin de team-building-uisti care prin deifinitie au o ocupatie. Familii clasice si plictisitoare. Noi am fost originale tare, sper ca din afara paream un cuplu de lesbiene cu copil :)).

Hotelasul asta ex comunist, schimbata si denumirea intre timp in Belvedere era bine pus, in varf la Cioplea. Asta a placut. Mancarea, bleaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah. Aveam mic dejun inclus, bufet suedez, era normal sa zic asa…m-am bucurat ca aveau salam de biscuiti :)).

Vedere langa hotel

Dar seara am mancat la ei ciorba de burta, cred ca turnasera tot otetul in ea, ne intrebam daca asta era cumva ca sa acopere vrun “gust” anume. Din experienta mea ciorba de burta nu se aduce cu otetul gata pus…papanasii mi-au cazut ca piatra in stomac.

Cafeaua era buna, ceea ce este foarte important! Si ceaiurile aratau interesant.

In schimb am mai mancat in oras la Vatra regala, parca asa-i spunea, bun, chiar mi-a placut.

Masajul a fost bun, adica aveam nevoie in schimb la Jacuzzi programele au luat-o razna, apa nu se racea pan ala urma am facut o sauna acolo (apa avea pe la 40 de grade) stand pe margine si mai intram din cand in cand.

Orasul arata tare pustiu, Clabucetul plin de fantomele iernii trecute, noroios si deprimant.

Revin la ce ma macina pe mine, de ce va duceti voi in Predeal intr-un week end frumos de toamna? Cu exceptiea, mancatului, odihnitului, somn si activitati auxiliare si asta :

Bere

10 responses to “Lost in Predeal

  1. blog şi să aibă şi servicii full time şi să mai facă şi altceva pe lângă.🙂 Dormi mai puţin, mai scrii în metrou, mai în pauza de masă… Altfel viaţa asta ar fi prea searbadă, nu?

  2. eu scriu in weekend🙂 unde pui ca pe langa full time job, acum fac si un curs online de storytelling ;)) arta cere sacrificii. dar imi place sa scriu si atunci imi las cu placere o ora seara , dupa munca, sa ma ocup de bloguri.

  3. ah si ultima data am facut greseala sa ma duc la Straja – tot voucher castigat – in martie anul asta. statiunea arata ca dupa bombardament. mizerie , zapada semi topita si NIMIC de facut. am stat in cabana si am jucat remy. oh brother. m-am lecuit de statiunile romanesti…

  4. Vezi poate urci totusi pozele si pe un site de image-hosting, ca atata timp cat le lasi cu adresa de “mail-attachment.googleusercontent.com” nu prea au vreo utilitate… :-B

Leave a Reply

