In sandale la IceBar Stockholm


Pe 7 iunie am marcat al doilea IceBar pe harta. Cum nu am apucat sa scriu inca despre el, azi 29 iunie, o zi mare in istorie romano-rusa ( :D) am zis ca trebuie acest articol sa vada lumina! Pentru ca sarbatoritul zilei de azi e cel care mi-a insuflat “dragul” de IceBar. Asa ca, spasibo, Vladimir!

Daca primul icebar inregistrat a fost cel din Oslo, urmatorul este tot in Scandinavia, pentru ca asa a fost sa fie. Cum am avut ocazia sa vizitez Stockholm am cautat si am aflat ca exista si IceBar. Si da, este, by IceHotel, aceiasi treaba precum in Oslo, alt model.

Ei spun ca este primul bar de gheata permanent din lume, sculptat in gheata adus din raul Torne din Swedish Lapland.

Merge pe aceleasi principii ca si cel din Oslo, cu rezervare inainte sau drop-in dupa ora 21. Ai 40 de minute la -5 grade (desi inauntru scria undeva ceva de -7, parca)o bautura inclusa si minunata mantie cu manusi.

07062013441

Meniu IceBar

De data asta am nimerit foarte bine cocktailul, primul din meniu – vodka si longberry (merisoare) ceva ce vreau sa incerc sa fac pentru ca a fost supppper bun. Mie nu mi plac prea dulci.

Hai la multi ani, Vladimir !!  ;)

Hai la multi ani, Vladimir !!😉

Designul de anul acesta “Frozen Formats” arata drumul ghetii, incepand cu apa din raul Torne care mai apoi se transforma in gheata si este colectata in blocuri gigantice si apoi sculptata pentru a ajunge mobilier.

Torne River

Torne River

07062013434 07062013455 0706201345807062013467Totusi nu mi s-a parut spectaculos, mi-a lipsit pestele simpatic din Oslo. Aici era o sculptura care, sincer, nu stiu exact ce vrea sa insemne, poate aveti voi vreo idee:

Sculptura...?

Sculptura…?

Ceva gen, zeul apelor?? apa care devine gheata? Sublim, nu? Prea metaforic pentru mine.

 

In rest, se pare ca este mai activ decat cel din Oslo, sau poate ca era iarna nu aveau prea multe optiuni. dar aici poti sa-ti faci nunta ( I would!), poti sa iei micul dejun, au activitati pentru copii si poti chiar sa sculptezi in gheata.

07062013476 07062013450 07062013449Mi-e totusi greu sa aleg care mi-a placut mai mult pentru ca sunt destul de asemanatoare doar ca in Stockholm atmosfera a fost chiar faina, a fost un grup de americani excursionisti care au umplut barul, au baut, au ras si un Mr. Ken din Colorado se dadea la mine. Si eu, de altfel, foarte vesela, avusesem o bere inainte iar cocktailul a fost o minunatie, asa ca am ras si eu cu ei.

 

Si da…eram in sandale. Fusese o zi superba in Stockholm, cald, soare, tot ce vrei, aveam blugii cu mine dar eram in sandale si uitasem sa iau macar o pereche de sosete. Dar culmea este ca nu am suferit de frig, cred ca de la alcool :)).

In sandale in IceBar

In sandale in IceBar

 

Ah, pentru frigurosi, exista si bar sus, la temperatura normala daca nu rezisti tot “circuitul”. Gift shop nu asa interesant precum in Oslo. Nici personalul…nimic blond😀.

Dar…mi-o placut…oare unde va fi urmatorul?

 

Leave a Reply

