Acum astept sa eclozeze


Sincer, asteptam Pastele ca sa pot sa picteze ouale in stil “dragon eggs”. Ceea ce am si facut, dar mai mult improvizand vopselurile pentru ca nu pot sa spun ca am avut exact ce-mi trebuie. Am muncit la ele vineri seara si sambata seara. Altceva oricum nu am facut, adica mancare pentru ca mi-am propus sa mananc pe la altii si sa mai iau si la pachet :)) (de la maman, biensure). Are in meniu fazan anul asta. Si ceva peste (daaa!!) si i-am spus sa faca pasca cu MULTA, FOARTE MULTA BRANZA. Adica sa o simt “umeda”😀 (nu va ganditi la prostii) nu multa coca.

Revenind la outzele mele care cred ca le-ar renega orice dragon serios😀

03052013306 04052013318 04052013321 04052013312

Stiu, calitatea fotografiilor lasa de dorit dar cea mai buna varianta a fost telefonul iar lumina nu m-a ajutat deloc…

Nu toate oale au fost cum ar fi trebuit, cu excrescentele necesare dar cel putin mi-au placut culorile (take credit for that) pe care le-am amestecat.

Evident, le-am pus pe o tava veche ca sa completam aspectul vintage. Astea sunt, sunt ale mele si-s mandra de ele ca o adevarata “mama a dragonilor” ( prietenii stiu de ce :D).

Totusi, daca aveti ganduri sa faceti asa ceva eu zic sa va uitati aici. Vladimir are niste adevarate opere de arta si o sa intelegeti si cum se fac. Spasibo!

Aaa si nu pot sa nu share melodia cu care mi-am inceput ziua :

Paste Fericit !

12 responses to “Acum astept sa eclozeze

  1. Ba mie mi se pare foarte-foarte kosher si potrivite! Culorile sunt exceptionale, eu n-am rezistat sa nu le fac pe ale mele ca pe niste brezai! (genele astea…offffffff…ca nu trec!). Arata grozav de potrivit si zau ca nu-s politicos ci sincer. In plus imi place grozav si cum le-ai asezat. Mi-ai dat clasa! Asa ar fi trebuit sa le fac si eu peisajul in loc de dragonul ala de Megabloks. E grozav de misto! Unul e sfestnic, nu?😀 Necazul e ca eu table din astea n-am aici, ma feresc ca de dracu’ de mostenirile de familie (de orice natura) si oricum nu se afla genul asta de lucruri pe aici, asa ca n-as fi avut cum improviza oricum ceva atat de veridic, cum ai facut-o tu.
    Asa si ca sa-ti spun… Ai mare-mare grija sa nu eclozeze ca sa fii sigura ca dupa cateva saptamani ..chiar dragon iese😀. Doar ca n-apuci sa-l vezi fiindca vei fi inebunita sa scapi de putoare!😛

    • M-am emotionat de tot:)) la cat te-am batut la cap macar sa merite :))
      Pai da, am scos argintaria familiei ca si asa nu le folosesc😀 si nu am avut ceva sa le frec sa straluceasca asa ca arata perfect :)) iar sfetnicul are si putina ceara, autentic!
      Nu cred ca au timp sa eclozeze, nu la mine cel putin, sunt putine si o sa duc din ele, cadou in alte regate😀

      • Aaa, pai de astea ale mele nu a vrut sa se ating nimeni!😛 Au facut toti “oooo” si gata. De mancat s-au mancat cele vopsite clasic-metalizat. Alea le-am spart intr-o zi pe toate (am pierdut absolut toate duelurile fiindca m-am incapatanat sa joc doar cu galben sau portocaliu si astea erau mai rotunde si mai usor de spart :D).

  2. dar nu arata rau deloc, esti tu modesta😀 sa-ti zic ca eu le-am pictat anul trecut cu carioca si acuarele? oribile au fost😀

Leave a Reply

