Sugar or not?


Buna dimineata si “La multi ani” pentru voi, florilor.

Un cantecel fain, imi place mult mult, asa ca “share-uiesc” cu voi.

Intamplator numele lui, “no sugar in my coffee” descrie cum imi beau eu cafeaua, fara zahar, si mai mult, am declarat razboi zaharului pentru ca este un drog si cu cat mananci mai mult cu atat poftesti si mai tare dupa el.

Vorbind despre cafea m-am gandit sa te intreb, tu bei cafea? Sau ceai? Ambele? Sunt doua tabere, cei care sustin calitatile de antioxidanti ale cafelei si cei care spun ca totusi nu este benefica. Eu o sustin, normal, imi place gustul si nu o vad ca pe ceva ce mi-ar putea da dependenta. Sunt convinsa ca cei care au probleme cu tensiunea, de exemplu, ar trebui sa fie precauti sau alte probleme, caz in care doctorul interzice. Imi plac toate combinatiile de bauturi cu cafea dar nu beau mult si nici in concentratii mari. Cafeaua cu lapte, ice-coffee, frappe-urile..mmmm….este o adevarata cultura in jurul cafelei nu mai zic de afacerea mondiala. Iar pentru mine, ca si pentru multi altii, banuiesc, are un farmec aparte.

Eu am inceput sa beau, pe bune, in practici in anii de facultate, aveam nevoie de cat mai multa energie cand umblam prin tara de dimineata pana seara. Si trebuie sa-i multumesc celei ce  m-a initiat cum se cuvine, colega si prietena mea mare iubitoare de cafea, Corina. Intotdeauna o sa-mi aduc aminte cafelele ei tari cu putin lapte si scortisoara🙂.

 

Si in plus, daca iti da energie de ce sa nu folosesti acest artificiu ?🙂 Eu sustin viata sanatoasa, chestii, dar acolo unde pot sa trisez…o sa o fac😉.

 

19 responses to “Sugar or not?

  1. Eu nu beau cafea ca ma apuca tremuruciul instant, si am senzatie de sufocare, dar nici cu ceaiul nu ma omor, de fapt nu prea am nevoie de suplimente de energie, de cele mai multe ori am prea multa, sau nu reusesc sa o consum, asa ca multe nopti stau cu ochii pe pereti🙂

  2. Eu beau cafea. Am inceput tarziu de tot cand mi-am scris teza de doctorat si o scriam noaptea, ca ziua lucram. Mi se rupe de cat de sanatoasa sau nu e cafeaua (si asta e aplicabil pentru orice aliment/bautura – n.b cu exceptia metanolului :D), pentru mine conteaza gustul si efectul (la fel, afirmatia se aplica la orice). Pe la momentul cand am inceput sa beau serios cafea chiar nu mai conta daca mai adaug vreo dependenta la cohorta deja existenta😀. Si apoi ce drac e asa rau sa ai vreo dependenta? Daca te simti bine si nu deranjezi pe nimeni, nu vad unde e problema. Iar cu cafeaua chiar nu deranjezi pe nimeni. Sau cu ceaiul. Apropo, ca sa raspund mie imi plac ambele, dar le folosesc in momente diferite. Am impresia cateodata ca exista o categorie de oameni care nu sunt suficienti de oropsiti pentru gustul lor asadar isi inventeaza singuri si autoimpun niste reguli foarte dure..ca sa simta ca traiesc😀. Nu tu, dar e plin internetul de…ele😛

      • eu fac pauza de dulciuri/zahar pentru ca o luasem cam razna…(deh, nu prea au avut grija de mine cand eram copil :D) dar cafeaua si ceaiul oricum nu le beam cu zahar, uneori miere la anumite tipuri de ceai. Cred ca le schimba gustul lor.

      • Eu sunt tare purist cu ceaiul. Nu prea imi place stilul asta englezesc-european de ceai. Sigur de cand cu Kadia m-am obisnuit si cu varianta asta moale, dar nu ma inebunesc dupa ea. Ce le-as face eu ceaiurilor alora bune pe care le are ea… :)). O zavarka mititica macar!😀

      • nu doare😛 Jur! Nu e toxic (sa nu bei direct zavarka insa!)😀. Nu-ti trebuie samovar, desi e mai comod. Merge sa icalzesti in cana din aia stil fierbtor. Singura chestie vitala e sa fie apa clocotita neracita de loc. In clocot o torni peste frunze. Sa nu te arzi insa! Sa ai grija.

    • Gustul si efectul corect, dar banuiesc ca nu ti plac si efectele negative :)) Cafeaua, din punctul meu de vedere este ceva numai pozitiv😀 si ceaiul.
      Dap, le place sa si faca viata grea intentionat, aiurea sa vada lumea ce greu o duc si ce sacrificii fac =))

  3. Suuuuuuugaaaar! :)) Beau de obicei cafeaua cu caaat mai mult lapte (daca e posibil, jumatate de cana sa fie plina cu lapte) si cu vreo 3 plicutele sau lingurite de zahar. Sincer, nu am simtit niciodata ca imi da cine stie ce energie sau ca ma trezeste, ci o beau doar de placere😀 Asa ca daca renunt la zahar sau lapte, se duce tot farmecul, mai bine nu mai beau..

  4. Cafea de cand ma stiu. Si fara zahar, nu neaparat fiindca ar fi toxic, ci pentru a savura aroma cafelei. (Catalin)

Leave a Reply

