Vrei la Predeal?


Eu vreau si o sa mi incerc norocul la un concurs foarte tare pe un blog foarte cunoscut zic eu….Cred ca majoritatea cunoasteti Enciclopedia de calatorii a lui Alice.

Ea organizeaza, impreuna cu Hotel Confort Suites 5*, aceste concurs de chiar 5 stele, avand in vedere premiul :

* Un weekend (2 nopti, 2 persoane) la Hotel Comfort Suites 5* cu valabilitate in 2013 (mai putin Sarbatorile legale)
* Cazare cu mic dejun inclus
* Acces gratuit la SPA (jacuzii, piscina interioara, sauna, fitness etc)
* 2 sedinte de masaj a cate 30 de minute fiecare
Eu, sincer vorbind, nici nu imi aduc aminte cand am fost ultima oara la munte, a ba da, stiu, septembrie 2011, trist, nu? Anul trecut nu a fost un an calator pentru mine, din pacate, incerc sa-mi iau revansa bine de tot anul acesta.
Iar la Predeal chiar nu mi aduc aminte cand am fost ultima data dar imi aduc aminte fooooarte bine banchetul din clasa a 8-a :)))).  Gimnaziul a fost o perioada super si s-a terminat cu acest banchet, nu mai imi aduc aminte exact unde am stat, cred ca pe undeva pe langa partie. Ah si apropo de partie, Pe Clabucet am avut prima tentativa de skiat impreuna cu 2 prietene, una proaspat operata de apendicita, nu avea voie sa se urce pe skiuri iar cea cealalta care stia sa schieze nu avea echipament dar incerca, in blugi, sa imi dea mie indicatii pretioase despre cum sa-mi apropii picioarele ca sa franez :)). Dupa am mancat pizza si am baut vin fiert. Si era si ziua mea, hihi.
Dar as vrea merg din nou, ca sa urc pe Clabucet, sa fac cateva trasee, sa simt putina adrenalina. Si mai ales sa respir aer de munte. Sa ma trezesc dimineata sa ma uit pe fereastra si sa vad muntii. Sa-mi beau cafeaua in racoarea diminetii cu miros de brad.
Oricine ar fi persoana cu care as merge intr-un week end la Predeal, sigur ar fi inclus traseul. macar unu!! Plimbari lungi, cules de floricele (ca sper ca vine si primavara asta curand), urcare cu telecabina ca sa vedem orasul de sus, un pranz la cabana care trebuie sa includa ciorba de burta :)). Stiu, nu sunt prea romantica :)). Dar mi-ar placea sa vad si campionatul balcanic de Biathlon care chiar este in desfasurare saptamana asta.
Cat despre Hotelul Predeal Confort Suites…pfff….arata fff. bine. Uitati-va si voi. Cel mai mult imi plac influentele orientale. Clar. Mi-as inchipui ca este o mica calatorie orientala sejurul acolo.  Apoi, restaurant libanez!!! Iti dai seama, paradisul cuscus-ului, lipiilor si falafelului !!! Si piscina, da. Intotdeauna este piscina. Un loc cu apa ma cucereste. Iar experienta de a inota intr-un loc unde poti sa vezi cerul instelat, foarte tentant.
In caz ca nu castigam la concurs avem cateva oferte pe site. Eu ma gandesc la cea de Paste ca tot vine si vine in luna mai, deci vremea o sa fie calduta iar oferta include o masa festiva la Cabana Trei Brazi cu muzica si cu tot, deci ai scapat si de gatit acasa😀. Iar ca sa fii fresh pentru inviere bagi un masaj, sauna si piscina si esti ca nou! Nu-i asa ca suna bine…?
Alice, felicitari pentru concurs!

8 responses to “Vrei la Predeal?

Leave a Reply

