Un fel de “Guest Post” despre….alt Ice bar :))


Cand m-am intors din Norvegia, siameza mea, Oana imi spune ca pleaca prin vecini si anume la Budapesta. Si ca vrea neaparat sa vada Ice Bar-ul de acolo. Eu nici macar nu stiam ca este Ice Bar acolo dar ea, infectata cu “microbul” dupa ce a vazut aventura din Oslo, avea tinta clara. Ia placut foarte tare si m-a intrebat “Noi cand ne facem un igloo al nostru ?”.

Hehehe…as vrea eu.

Pana una alta am rugat-o pe Oana sa-mi zica doua vorbe pentru blog si sa ne clatim ochii cu niste fotografii.

Din cate am vazut eu pe site-ul lor nu este Ice Bar by Ice hotels deci nu este acelas lant precum in Oslo. Oana zice ca scrie Ice Bar by Finlandia…

Totusi mie mi se pare destul de asemanator. Si acum citez:

Cand am ajuns in Budapesta curiozitatea mea a vrut sa se racoreasca in Ice Bar🙂 . Peretii, scaunele, barul si chiar paharele sunt din gheata. Temperetura “medie anuala” este de -5 grade, insa afara erau 0 grade deci nu am avut un soc cand am intrat. Barul este destul de micut de aceea este recomandat sa-ti faci rezervare inainte. Biletele includ cocktailuri alcoolice sau non-alcoolice si sunt in jur de 5-6 Euro.

E o experient anoua, un loc interesant unde poti sta 30 minute(nu stiu daca rezisti mai mult cu tot cu pelerina), savura un cocktail, admira sculpturile in gheata si daca nu iti ingheata mainile sa faci poze🙂.

Daca va tenteaza si aveti drum, intrati pe site si faceti-va rezervare. Eu sigur o sa-l vizitez daca am drum acolo. Mi se par sculpturile chiar simpatice. Mai ales peste rau de Budapesta :)).

72 6

O fi ceva viu acolo?

O fi ceva viu acolo?

1

Pare vesel

3

Love this

E, e, au si un peste d'asta smecher!!

E, e, au si un peste d’asta smecher!!

 

6 responses to “Un fel de “Guest Post” despre….alt Ice bar :))

  1. E dragutel, dar cam copiat😀. Iar sculpturile mi se par mai neingrijit facute. Aceeasi senzatie am avut-o si la Nordkapp (nici barul ala nu era facut de Ice Hotels si s-a simtit, dar a fost dragutel..)

Leave a Reply

