Leapsa de la gheata


O fata care are si ea treaba cu gheata mi-a dat o Leapsa….Si cum as putea sa o las eu nefacuta, oricum am amanat-o.

Mi-a placut cum a intitulat-o “Leapsa pentru fete cu jurnal”.  Asa ca merci pentru Leapsa si pentru ca ma simt cumva cu mot acum, fata cu jurnal.

Scrie 11 lucruri despre tine.

1. De cate ori am fost plecata din tara, indiferent de scop sau destinatie, intotdeauna m-am bucurat sa ma intorc acasa si am spus ca se poate face treaba si aici. Anul acesta nu mai gandesc asa…

2. Sunt genul visator, cu prieteni imaginari si scenarii intregi in cap. As vrea uneori sa nu fie asa dar ..I can’t help it.

3. Imi place sa ma port copilareste, pur si simplu sa par chiar copilaroasa.

4. Legat de ce am scris mai sus, uneori par naiva de fapt, tac si ascult si nu vorbesc aiurea dar le trantesc exact cand trebuie.

5. Mi-as dori sa nu ma fi nascut in Bucuresti.

6. Imi plac blonzii, spalaciti si cu ochi deschisi la culoare😉

7. As vrea sa ajung sa vad toate tarile din lume intr-o viata…

8….caci am ajuns la concluzia ca probabil exista reincarnare…dar daca chiar este posibila ma oftica faptul ca nu mi aduc aminte de alte vieti. As insuma calatoriile :))

9.  Dar si mai mult as prefera nemurirea😀 “foreveeeeeeeeeeer youuuuungggggg”

10. As vrea lepsele astea sa fie mai interesante, muahahah😀

11. Vreau sa fiu mai organizata si nu stiu cum, idei?

 

 Voi raspunde celor zece intrebari care mi-au fost adresate.

Care a fost cea cea mai grea si majora schimbare in viata voastra?

Gresit! Schimbarea nu e grea, e supeeeeeer😀

Daca maine ar fi posibil sa emigrati, unde v-ati stabili?

Hmmm…daca ar fi pe bune pai ar trebui sa ma gandesc mai mult, sa analizez din mai multe puncte de vedere, dar in primul rand m-as duce undeva sa pot munci ceva ce imi place, unde mi s-ar oferi aceasta sansa sau daca m-as casatori cu cineva si m-as duce la el. Nu are importanta tara. Dar daca ar fi sa aleg dupa tara, Australia sau Noua Zeelanda😀

Cea mai frumoasa amintire a voastra este…?

Nu este una anume, sunt momente, clipe din diverse pachete de amintiri. Nu as putea alege.

Ce ati scrie pe o foaie alba in momentul asta?

Un eseu, ca am de facut un eseu si cam ar trebui sa ma apuc :))

Unde incepe fericirea?

Unde vrei tu.

Ce citat va vine in minte?

You are born simple or you are born…me.

Ultimul film documentar care v-a marcat este?

Aaaaa, “Waste Land“. Chiar vi-l recomand, absolut! Superb!!!

Ce nu va place la voi?

N’am destula ambitie…:(

Incotro se indreapta copiii de azi?

In mod clar unde cred ei ca e mai bine si unde vor ei, indiferent de e bine sau nu.

Criticati-ma. Ce aveti sa-mi spuneti?

Nu critic. Apuca-te de facut lepse😀 “hand made”😛

2 responses to “Leapsa de la gheata

Leave a Reply

