WW – XIII – Dor de duca


Tu ce destinatie alegi?

WW la Carmen.

Eu asta as alege…:D

SANYO DIGITAL CAMERA SANYO DIGITAL CAMERA SANYO DIGITAL CAMERA SANYO DIGITAL CAMERA SANYO DIGITAL CAMERA SANYO DIGITAL CAMERA SANYO DIGITAL CAMERA

21 responses to “WW – XIII – Dor de duca

  1. Turnul din Sighișoara. Am și eu fotografii asemănătoare.🙂
    Ai tu ce ai cu frgul….Eu cel mai mult mi-aș dori să ajung în Cambodgia. . Dar din lista de mai sus anul acesta nu voi vedea decât Praga și cu puțin noroc Varșovia.🙂

    • Mie imi plac de toate dar am o fascinatie catre locuri cu zapada, recunosc : D. Si chiar as fi putut sa ajung la Pol. Cine stie…poate odata.
      In rest pt anul asta e si destinatia mea in poza😀 si exact ca si tine, cu putin noroc si Varsovia…:)

  2. Da, am recunoscut si eu Turnul cu ceas din Sighisoara. Am multe poze in el, din el…inca n-am reusit sa le postez.
    E un turn frumos si peisajele vazute de acolo, de sus, sunt superbe.
    O seara buna iti doresc!

  3. Pingback: Bantuiala de inceput de saptamana | Legături primejdioase·

Leave a Reply

