Putina poezie pentru multa inspiratie


Bantuind internetul, caci ziua de azi este o convalescenta psihica, incerc sa ma adun, am gasit un poem de Charles Bukowski care indraznesc sa-l numesc inspirational. Poate il vei gasi exagerat, totusi trebuie sa tintesti sus de tot si macar sa ajungi la mijloc…

Ati citit ceva de Bukowski? Proza? vreau sa citesc ” Ham on rye”. Daca are cineva o impresie, as vrea sa aud.

Roll the dice

if you’re going to try, go all the
way.
otherwise, don’t even start.

if you’re going to try, go all the
way.
this could mean losing girlfriends,
wives, relatives, jobs and
maybe your mind.

go all the way.
it could mean not eating for 3 or 4 days.
it could mean freezing on a
park bench.
it could mean jail,
it could mean derision,
mockery,
isolation.
isolation is the gift,
all the others are a test of your
endurance, of
how much you really want to
do it.
and you’ll do it
despite rejection and the worst odds
and it will be better than
anything else
you can imagine.

if you’re going to try,
go all the way.
there is no other feeling like
that.
you will be alone with the gods
and the nights will flame with
fire.

do it, do it, do it.
do it.

all the way
all the way.

you will ride life straight to
perfect laughter, its
the only good fight
there is.

– Charles Bukowski

14 responses to “Putina poezie pentru multa inspiratie

  1. Mie mi-a plăcut mult Bukowski, am citit romanul Poșta, parcă. Poemul de asemenea este foarte reușit, are un mesaj cheie despre cum ar trebui să ne trăim crezul.

  2. Pingback: De-ale aziului | arienmillon·

  3. Mi s-a facut dor de tine!😀 Calatoresti din nou pe undeva?

    Ai vazut ca nu au anuntat nimic despre Rosu de Rubin in cinematografele de la noi?😦 Am inteles ca de pe 14 a inceput sa fie difuzat in Rusia si Germania si am vazut ca apare si in cinematografele din R. Moldova. Dar la noi.. nimic :((

    • Heeeeeeeyyyyyyy!!!!!!!!!!! Din pacate nu calatoresc decat imaginar…am lipsit din alte motive…ah si sa vezi faza, ultimile comentarii care ti le-am lasat acu’ ceva vreme, tu mi-ai raspuns dar worpdress nu m-a anuntat:((
      Am vazut poze de la premiera…in R Moldova??? Si la noi nimic? :(((Sa mergem si noi la film…si oamenii astia ne pun bete-n roate…

      • S-ar putea sa fi fost in perioada aia in care schimbasera putin interfata la wp… Am vazut ca au fost si la mine zile in care nu imi arata notificarile sau imi clipea butonasul ala, insa degeaba dadeam click pe el, ca nu mi se incarca nimic..
        Mda.. auzisem acum cateva zile ca doar Germania si Rusia se bucura de ecranizare in cinematografe. Si se pare ca si R. Moldova, ca apare pe programul din cinematografele lor. Asa de rau imi pare, cred ca ar fi fost mult mai misto vazut la cinema decat pe calculator..
        Mm.. Worm Bodies am vazut ca mai e facut dupa carte. Dar inca nu am citit-o…
        Si cred ca urmatorul pe care il astept o sa fie Instrumente mortale. Prin iulie daca nu ma insel. Aminteste-mi te rog daca ai citit-o. Eu inca nu am ajuns la ea, dar clar pana atunci trebuie sa o fac!

      • Pai chiar ma miram, ca nu e in firea ta sa nu raspunzi la comentarii🙂 Deci, cred ca nu avem nicio sansa decat acasa sa-l vedem, anunta ma si pe mine daca-l gasesti. Apoi da, am vazut si eu ceva cu warm bodies si as vrea sa-l vad, nu cred ca e cine stie ce…nu stiu cartea. Daaa, instrumentele mortaleeee daaa, am citit primele 3 carti. Abia astept filmul. Si am mai vazut un film care parca e tot dupa o carte fantasy “beautiful creature”, iti zice ceva? Ah si…vreau sa citesc si eu World War Z😀

  4. Sigur! M-am uitat deja pe torrent si inca nu e. Sunt doar variante CAM, dar prefer sa mai astept decat sa il vad asa. Pe site-urile din Romania, cu filme online nu am verificat inca, probabil in weekend🙂
    Nici eu nu ma astept la cine stie ce de la Warm Bodies, dar probabil dupa ce o sa citesc (candva..) romanul, o sa caut filmul pe net.
    Eu ma bucur ca mai am timp pana in iulie sa citesc Instrumente Mortale :)) Iar m-am aglomerat in perioada asta. Imagineaza-ti ca e prima data cand am ramas in urma si cu recenzii! Si nu cu una, ci cu 2! Iar zilele trecute aveam 4 de scris :))) E prima data cand chiar nu reusesc sa imi fac timp ca sa le scriu.
    Da, da, Beautiful Creatures e filmul facut dupa romanul A 16-a luna (seria Cronicile Casterilor) aparut la RAO. I-am facut recenzia parca acum cateva saptamani tocmai in ideea ca poate ajung si eu la cinema. N-am ajuns😀 Deci si asta o sa fie pe calculator probabil. Din nou.. candva. Nu stiu cand..
    Ai chef sa iesim intr-un weekend la un suc? Daca tot nu prea avem noroc cu filmele. Si iti pot imprumuta World War Z, tocmai am recuperat-o de la persoana careia i-o dadusem😀

    • Nu gasesc in lista ta cu recenzii cartea A 16-a luna, nu mai vad bine??? In schimb am vazut alte carti si mi-am adus aminte cate vreau sa citesc, imi vine sa ma apuc de toate odata!!! Nu stiu cum zici tu ca ramai in urma, nu stiu cand ai timp sa citesti atata:)) Eu recunosc ca nu mai am acelas flux ca in vara…of…
      Ai WW Z pe hartie????Da vreau!! vreau!! Iesim, cum sa nu🙂 dar sa fie mai caldut😀

      • Aici e linkul: http://roxtao.com/2013/02/12/a-16-a-luna-seria-cronicile-casterilor-volumul-1-kami-garcia-margaret-stohl/ Din trailerul filmului am observat ca unele chestii sunt schimbate. Nu zic numai de lookul personajelor (Lena trebuia sa fie muuult mai frumoasa!), ci si de aspecte mai putin superficiale :))
        Am ramas in urma cu scrisul🙂 Am si o perioada obositoare la munca si seara sunt atat de apatica si lipsita de energie incat nu fac decat sa frec menta pe net, aiurea. Parca si gandul ca trebuie sa scriu ma oboseste si mai rau😀 Noroc ca a venit weekendul, sper sa ajung la zi cu recenziile in astea 2 zile.
        M-am uitat pe GR si am vreo 30 si ceva de carti anul acesta. Dar aproape jumatate dintre ele au fost volume satelit care aveau maxim 150 de pagini. Asa ca asta e motivul pentru care am mai multe postari decat anul trecut pe vremea asta, nu mi s-a marit viteza din pacate😀
        Dap, si inca in romana! Asa ca oricand ai chef, te asteapta. Doar sa ma anunti inainte cu vreo saptamana, doua, ca sa fiu sigura ca am weekendul ala liber😉 Abia astept!

      • Nush daca ajung sa citesc cartea, ma multumesc cu recenzia ta, ca avem gusturi asemanatoare. Din trailer pare interesant😀.
        Nici eunu am avut chef sa scriu pe blog si am ce…nu mai zic ca despre ce am citit nu am mai scris…
        Si in romana!!! Vai, esti cea mai tare. Sa te gandesti daca vrei ceva, poate am sa-ti imoprumut, Nu cred ca week endul asta care vine poate urmatorul.

      • Sigur, cand vrei tu😉 Poate se si incalzeste si putem sta afara la vreo terasa, parca mi s-a acrit de locurile inchise.. Ne auzim si stabilim mai exact mai aproape atunci, ca la cat de zapacita e vremea in ultima vreme… :))

Leave a Reply

