Miercurea fara cuvinte – XVI – Russian Kindergarten


…sau de ce imi plac mie popoare prietene cu frigul. Mai de primavara la Carmen WW.

Urmatoarele fotografii nu imi apartin, le-am primit pe email cu titlul “Bizarre Practice of Russian Kindergarten”😀

image004 image005 image006 image008 Children run back to a building after pouring cold water on themselves at local kindergarten in Krasnoyarsk

Children pour cold water on themselves during daily exercises at a kindergarten during winter in Barnaul

36 responses to “Miercurea fara cuvinte – XVI – Russian Kindergarten

  1. Nu știu la alții cum e, dar mie nu mi se deschid fotografiile, așe că nu le văd. Am dat like pentru că le-am primit și eu pe e-mail și le știam.😆

  2. Pingback: Miercurea fără cuvinte | Gabriela Savitsky·

  3. Haaaa?? Dumnezeule, am paralizat de frig numai uitandu-ma la poze! =)) N-as fi crezut posibil asa ceva… Dar care le-o fi logica? De ce-or face asta?… Nu m-as baga la asa provocare clar… :))
    Happy WW!

  4. Bravo lor! Aplauze! Cred ca picii astia or sa fie toata viata sanatosi tun. Am vazut si eu zilele astea pozele si ma gandeam ca ai nostri prea sunt cocolositi. Adica eu ziceam ca il calesc pe al meu, dar pozele astea dau un sens complet nou cuvantului…🙂

Leave a Reply

