Ladies and Gents…Now I give you: ICE BAR ! First stop – Oslo


Exact!  Stiu ca sunt cateva persoane care asteptau impresii, foto, chestii…evident ca am fost la Ice Bar. La MFC, ieri am lansat teaser-ul😉.

Cum am ajuns sa-l introduc in circuitul turistic? Pai, sa vedem, in principiu am o atractie spre gheata, zapada, etc. dar factorul declansator a fost la Vladen pe blog. Nu mai fusesem in asa ceva si ma tenta tare mult. Singura mea problema era faptul ca in cele 2 zile in Oslo am fost singura. Si eu ma tot gandeam, cum sa ma duc singura intr-un bar asa de nebuna…Vlad spunea ca sa stau linisitita ca nu se da nimeni la mine, pai nu asta e problema (poate nici nu ar fi o problema :))chiar deloc ) ci ma gandeam, pur si simplu, o fata singura in bar. Pana la urma am zis ca nu imi pasa, eu vreau sa vad gheata :)). Si bine am facut.

Mi-am facut rezervare pe net. Pretul este mai mic decat daca iei bilet direct de acolo. Ce bilet? Pai e ca la muzeu😀. Iti iei bilet, se formeaza grup, la ora fixa si intri timp de 45 de minute dupa care pa-pa.

Pretul de intrare 135NOK include si o bautura, un cocktail alcoolic in pahar de gheata, evident.

Dupa cum spuneam, mi-am facut rezervare la ora 7 p.m. Dupa o plimbare seara prin Oslo ma indrept spre baruletul vestit. La intrare, deasupra, este magazinul de suveniruri si receptia ca sa zic asa, O domnisorica imi confirma ca rezervarea mea exista si imi da biletul. Mai aveam putin de asteptat si profit sa ma uit la suveniruri. Ce sa mai, as fi luat o gramada de chestii, inclusiv tricoul cu coarne de ren…mmmm…ce bine ar fi venit pe mine :)). Dar, din nou, preturile!! Ma sperie!!! Cred ca tricoul era undeva pe la 120 de roni…

Cand vine timpul, observ ca mai asteptau inca…2 persoane. 2 francezi. Ma gandesc eu, poate mai e cineva inauntru. Ne ducem la “echipat”. O mare si grea pelerina antifrig cu o gluga blanoasa si manusi atasate. Peste geaca, normal :)).

Si momentul mult asteptat vine…coboram pe taramul inghetat!

1

Muulta gheata, lumina albastra…si…pustiu :)). Mi-ar fi placut sa-l vad mai animat dar pana la urma sa zic mersi, caci am putut sa pozez in liniste. Am facut cateva tururi de forta :

11 prin gheata 22 20130205_201928 222 33 32 (2) 2 05022013108 05022013123

Apoi m-am dus sa imi iau bautura. La bar meniul tare dragut, imi pare rau ca nu i-am facut poza si cocktailuri-le sunau tare bine. Greu de ales…pffffffff…batalia finala a fost intre 2 cu vodka. L-am ales, cred pe cel mai dulce, am ramas cu impresia ca celalalt, care era ceva cu ghimbir, era mai bun.

Cu bauturica la gheata m-am mutat spre masa.

ice table

Si asa m-am asezat pe bancuta de gheata si mi-am pus paharul de gheata pe masa de…gheata.

Am incercat eu sa savurez dar nu a durat prea mult, caci nu prea puteam sa stau locului…Asa ca am stat de vorba cu barmanul si am aflat ca, totusi, este marti si lumea nu prea iese. Eu intrebam daca are legatura cu faptul ca nu prea este anotimp turistic. Dar mi-a spus ca in week-end este lume si ca vin locuitorii din Oslo nu neaparat turisti. Sexy!

Intre 2 rontaituri de pahar, caci nu am putut sa ma abtin sa nu gust gheata, am “intrat in detalii”:

05022013128 05022013117 05022013146 05022013148 05022013149 05022013118 05022013114 05022013110 05022013111 ib IB (2) IB

Cateva detalii tehnice: Este, se pare, primul bar de acest fel si este permanent. Se pastreaza la minus 5 grade, tot timpul. “Mobilierul este sculptat in blocuri de gheata aduse din raul Torne din nordul Suediei. Design by Nautilius. Cica se schimba periodic design-ul, motiv sa revin…:D. Cu toate ca, poate suna ciudat acum ce o sa zic, ma asteptam la si mai multa gheata!

Pana in ora 21.00 nu au limita de varsta si chiar exista si pret special pentru cei mici. Dupa ora 21.00 peste 20 de ani. Asta este si limita in general, in Norvegia in baruri.

Treaba cu ice-bar este ca nu trebuie sa-ti placa neaparat bautura ca sa te duci, poti sa intri si sa vezi de dragul artei, ca sa zic asa. Nu ca bautura nu ar fi buna, dar in primul rand trebuie sa-ti placa gheata si sa nu ai probleme cu frigul macar 45 de minute.🙂 Eu zic ca merita experienta. Iar entuziasmul meu a fost molipsitor, o sa vedeti de ce, curand.

Dupa 35 de minute, cred, am decis ca e momentul sa ies, totusi…in minusurile de afara…

05022013147

Farvel Ice Bar!

P.s. le vanez acum, abia astept urmatorul!

11 responses to “Ladies and Gents…Now I give you: ICE BAR ! First stop – Oslo

  1. Pingback: Miercurea fara cuvinte – XV – Ice Ice baby | Legături primejdioase·

  2. Super! Ma faci sa dezgrop pozele vechi pentru ca am impresia ca decorul nu este foarte schimbat de cel pe care l-am vazut noi anul trecut. Pestele ciufulit este sigur-sigur acelasi! Anul acesta planuiesc sa-l vad pe cel din Paris si cel din NY😉

    • Din cate stiu eu pozele voastre nu este schimbat iar pestele e la locul lui:))
      Nu am idee cand se va schimba decorul…dar am sa ma mai duc daca am ocazia…
      Este si in Paris??? ook…nu stiam…eu il am in plan pe cel din Stockolm, parca ati fost, nu?

  3. Hehehe si veezi? Nu s-a dat nimeni la tine… Daca erai World of Warcraft, StarCraft sau figurina de Warhammer 40k nu mai scapai de norvegieni, rusi, suedezi, danezi si nordici… Dar asa???? Fetele sunt ceva periculos care te tin din treaba😛. Si oricum fetele cu fetele si baietii cu baietii, cum sa jignesti fetele dandu-te la ele? Nu e frumos😀. Fetele sunt in totala siguranta in Nord. Mai in siguranta decat ar vrea. Noroc ca mai emigreaza sudici acolo ca altfel…😛
    Da, are exact acelasi design. Din cate stiu eu il schimba abia prin Mai. Abia astept sa vad cum il fac, am sa pun poze.
    Da, mai e unul in Paris, dar nu e din lantul asta, e facatura ca cel de la Nordkapp. Dar nu inseamna ca e nasol, doar ca are alt set de designeri decat ai astorlalti. La Stockholm nu am fost nici eu, nici ea. Poate ajungi tu inainte si pui poze. Oricum cand pun piciorul in Stockholm fii sigura ca acolo… direct😀.

    • Eh…nici nu avea cine in Ice Bar. Cat despre restul…aaa…stai sa vezi…pregatesc un intreg articol – stidiu de caz asupra norvegienilor – :)) Dar oricum, asa este suntem mai in siguranta decat am vrea :)).
      Da, nu stiu cate lanturi sunt pana la urma. O prietena a fost saptamana trecuta la Budapesta si a fost in Ice Bar-ul lor care zicea ca e made by Finlandia. Mi-a dat poze si info sa bag pe blog😀 .
      Intentia mea este sa ajung in aprilie la Stockholm, deja am inspectat site-ul, stiu unde e😀

  4. Asa, fata nesabuita! Rasuceste si tu cutitul in rana, ca nu mi-au fost de ajuns pozele pe care le-am vazut la kadia si la Vladen, poze care m-au facut sa imi spun ca TREBUIE sa ajung si eu intr-un Ice Bar in viata asta. :))
    Foarte frumoase sunt fotografiile!

  5. Pingback: Un fel de “Guest Post” despre….alt Ice bar :)) | Legături primejdioase·

  6. Pingback: In sandale la IceBar Stockholm | Legături primejdioase·

Leave a Reply

