WW- XIII – Teaser time


Wordless Wednesday  – today I have a little teaser for you…:) Something really nice is in the “oven”..Stay Tuned!

Ww started @Carmen

IMG_6212 IMG_6210 IMG_6220 IMG_6221

39 responses to “WW- XIII – Teaser time

    • una dintre ele:)) Am observat ca se foloseste aceasta expresie pentru mai multe orase ce au canale dar cred ca cel mai apropiat de adevar este Amsterdam. Ce am eu aici…este ceva si mai nordic🙂

  1. Whoaaa cat de frumos! Cladirile sunt pe piloni? Parca asa reusesc sa vad. Imi plac la nebunie culorile si cum se reflecta in apa. O alta Venetie.🙂
    Zi frumoasa sa ai si happy WW!

  2. OMG, am facut aceleasi poze, da’ fara zapada…🙂 So, do you like Norge?…🙂
    I’m back from Costa-Rica…😉

  3. Frumos. Îmi plac culorile, îmi place apa… Știi ce îmi mai place? Senzația de curat ce se desprinde din aceste fotografii.
    Dar brrrr. Nu îmi place frigul.
    O seară frumoasă îți doresc!

  4. cat de frumos se oglindeste în apa ,sirul colorat al caselor ! frumoase unghiurile alese pentru fotografiere. Deci… este Norvegia? hai, nu ne mai fierbe🙂 te rugam spune-ne unde ai facut fotografiile?

Leave a Reply

