Februarie


Ianuarie a fost de incalzire. Stat la caldurica, trezit din betii, reglat alimentatie dupa excese spurcate din decembrie. Acum incepe anul pe bune, bagam combustibil si ne trezim. Adica eu si cu mine. M-a cam luat pe nepregatite primvara de azi, nu mi-am facut “norma” de zapada si frig. Dar nu fu’ rau.

Cum spuneam, ma simt pe cai mari, nu sunt sigura de ce :)). Orice lucru mic care mi-l propun ma entuziasmeaza, trebuie sa am ceva acolo in viitorul apropiat care sa ma stimuleze.

In primul rand m-am apucat de “cardio training”, imi place mai mult cum suna in inglish. Adica vreau sa ma “repun” in forma. Caci incepusem sa obosesc prea repede de la lipsa de activitati. Nu-i usor, dar am inceput, asa incet-incet.

Apoi, peste 2 zile plec. Scap 2 saptamani de orasul asta, de rutina zilnica, de toooot. Stai pe faza, ca urmeaza un jurnal de calatorie. Sper sa reusesc sa fac un fel de “live-blogging” de la fata locului, adica din Norvegia. Depinde de timpul si internetul ce-l voi avea. Nu ma duc in vacanta…neaparat. O sa fie un doi in unu. Ca asa-mi place mie.

Iar luna februarie este ceva deosebit deoarece are loc un eveniment extraordinar, ce sa mai, cu toata modestia impusa, vine ziua mea!

Cand m-oi intoarce mai vedem ce facem, vine primavara, iesim din hibernare, chestii interesante umreaza. O sa fie un an interesant.

Ma duc sa practic sportul meu preferat : facutul de bagaje😉.

 

15 responses to “Februarie

  1. pleci… singura?🙂
    adica chiar singura nu pare, citez: “Adica eu si cu mine”… Am numarat: doi! Doua, ma rog!
    te-am batut, eu sunt trei!!! am 1-0!
    mai, nu traiesc eu in “micul paris” dar triunghiul amoros e la ordinea zilei! unde mai pui ca e la gramada, barbati, femei, nu conteaza!
    modern, Cugirul asta!
    sa fac prezentarile?
    ok! eu, mos Ene si tanti Lenea! e??? legaturi primejdioase, nene, nu gluma!🙂
    no, sa ne citim de bine si “la multi ani”!

    • Mersi de urari. pai..nu esti niciodata singur. Este un mega triunghi al Bermudelor:)) Intotdeauna te vor insostii mii de micro organisme, microbi, chestii microscopice pe tine😀 . Salutari la Cugir!

  2. Whoa! Norvegia… Sincer nu m-am gandit niciodata sa vizitez tara asta. Poate dupa urmaritul unui live blogging de la fata locului, imi voi schimba parerea.😀
    Succes si la multi ani inca de pe acu!🙂

  3. Deja citesc un blogger care locuieste in Norvegia si alti doi care au vizitat-o. Imi este tot mai draga aceasta tara, mai ales dupa ce am vazut barurile de gheata. Poate ajungi si tu pe acolo, sa pui poze.😉

Leave a Reply

