Miercurea fara cuvinte – XI – Pune-ti o dorinta


La Zidul Plangerii tu pune-ti o dorinta.

zidul plangerii ???????????????????

SANYO DIGITAL CAMERASANYO DIGITAL CAMERASANYO DIGITAL CAMERA

???????????????????Miercurea fara cuvinte a inceput aici.

30 responses to “Miercurea fara cuvinte – XI – Pune-ti o dorinta

    • Era un perete…de fapt🙂 gaurit :))
      Erau multe biletele si fiecare incerca sa le inghesuiasca cat mai bine pentru ca numai era loc. Noroc pe cei mai inalti care le puneam cat mai sus de frica sa nu cada🙂

      • Imi aduce aminte de Zidul Dorintelor de la Casa Fecioarei Maria din Turcia. Chiar am sa caut prin poze si-am sa bag pe blog ca un fel de raspunso-leapso-imagine-similara. =)) Si acolo era un zid plin de biletele agatate care cum se putea. Tin minte ca am reusit sa citesc unele lasate neimpaturite si oamenii cereau pace si fericire. Asta mi-a placut mult.🙂

      • Mission accomplished! Postat respectiv zid.😀
        Da, chiar asta isi doreau. Am reusit sa citesc pe mai multe dintre ele si toate sunau cam la fel – pace in lume, fericire, sanatate…😀

  1. ca “obiect” e acolo; ca “stare de spirit” este peste tot! cred ca tara noastra este intreaga un zid al plangerii; noi ne spunem dorintele, guvernantii – ca un zid!

  2. Impresionnt! un fotoreportaj profesional! tare interesata as fi sa ne povestesti si în cuvinte aceasta eperienta – intr-o alta postare, bineînteles! ;)) multumesc🙂
    Happy WW!

Leave a Reply

