Tu cum mananci ouale?


Din seria “cercetatorii englezi au descoperit…” am citit un articol care efectiv mi se pare mai mult gluma. Treaba este ca acesti cercetatori, care nu ar putea fi de alta nationalitate, chiar le iau in serios aceste studii…Doar ca totusi sunt facute pe un esantion mic de populatie, precum acesta cu outzele, si anume 1,010 persoane.

Asa, cum spuneam, este vorba de oua. Se pare ca, modul cum iti place sa le consumi spune ceva despre personalitatea ta.

Astfel:

Omleta  – as  in scrambled eggs –  este a sefilor. Daca iti place sa mananci omleta frecata bine si amestecata in tigaie inseamna ca ai o functie importanta sau de conducere. Daca iti place omleta rotunda, impaturita probabil casa ta este ordonata.

Ochiurile sunt intalnite la barbati mai mult si la muncitori calificati, clasa superioara. Ma gandesc ca, un tip cool, dragut, cu un job in…publicitate de exemplu, dimineata nu are timp de prea mult, dar totusi tine la un mic dejun sanatos, asa ca arunca oul direct in tigaie.

Omleta presupune mai multa munca, mai ales daca ii pui o ceapa, o branza, un bacon, etc. Precizia pentru detalii si pentru “mai mult’ poate dezvalui o personalitate de sef , nu?😉

Outzele moi se pare ca sunt preferatele femeilor, (😀😀 ) zic eu pebtru ca nu sunt facute in ulei, sunt mai sanatoase, stiti voi fetelor, noi suntem mai atente la dieta😀. Si la OO😀.

Outzele tari dezvaluie o personalitate impulsiva si mai nepasatoare. Hmm…va place sa aruncati cu oua tari ? :))

M’am distrat eu dar poate e si un strop de adevar…voi ce ziceti? Se potriveste? Omletele, sunteti sefi? Chiar sunt curioasa sa aud ce zice lumea si daca vreti votati la sondaj.

Articolul sursa AICI.

 

12 responses to “Tu cum mananci ouale?

  1. Hahahahahaha! Foarte haioasă chestie. Da’ ce mă fac? Mie îmi plac și omletă și fierte moi și ochiuri din când în când. Asta oare înseamnă că sunt un bărbat gay care lucrează ca șef al unor muncitori calificați?😀

    • :))))) Superb raspunsul tau! Cred ca intrebarea era formulata ceva de genul: “aveti 2 oua, ce faceti cu ele?”😀
      Si mie imi place omleta, cat mai complicata, dar s-o faca altcineva😀 Apoi daca am de ales imi plac oua fierte, dar umplute si le prefer tari mai degraba decat moi. Ochiurile chiar imi plac, mai ales daca am si niste spanac pe langa…

Leave a Reply

