Alfabet cu personaje ale cărţilor din 2012


Ce crezi ca am mai primit de la Kadia? O provocare pentru iubitorii de lectura, de data asta.

Treaba sta in felul urmator. Pentru fiecare litera a alfabetului trebuie sa spui un personaj din ceva citit in 2012.

Sa incepem leganarea neuronului in balansoarul cenusiu…Am deschis Goodreads ca sa vad tot ce am citit anul trecut si incepem:

A – Anastasia Steele – din 50 shades of grey, chiar daca am tarat cu cartea prin noroi, pana la urma a fost un personaj al anului:)) Virgina de 23 de ani sau cat avea

B – Biju din Inheritance of a Loss de Kiran Desai

C – Carolin din Ce sa fac cu mostenirea ? de Kerstin Gier

D – Dimitri Belikov /Vampire academy

E – Eleonora Cohen – Oracolul din Stambul, fetita geniu

F – Fridolin din Dream Story – Arthur Schnitzler

G – Georgina Kincaid, cum altfel :)) din seria cu acelasi nume de Richelle Mead, YA fantasy de calitate

H – Harry POtter din stiti voi care serie…:D Am citit si eu primul volum…atat.

I – Isabelle Lightwood din Instrumente mortale

J – John Berry din Hotelul New Hampshire

K?

L –  trebuie sa existe un personaj cu L dar nu mi vine in cap deloc acum!!

M – Mimi Force din Blue Bloods

N – Nicholas Urfe –  Magicianul de J. Fowles

O – Octave din 99 francs/F. Beigbeder

P – Pam din Seria Vampirii Sudului

Q ??

R – Rose Hathaway – Academia Vampirilor/R.Mead

S – Sierva Maria din Despre dragoste si alti demoni  – G.G.Marquez

T – Tasha Ozera din Academia Vampirilor

U ??

V – Vincent Tuvache din Magazinul de sinucideri

X ??

Y

Z

Concluzia acestei Lepse…nu am citit destul si in niciun caz tot ce as fi vrut…

Pasez si eu mai departe cui daca nu lui Rox, devoratoarea de carti dar si copilului pasionat de carti, Krizssu.

Cine o vrea e liber sa preia.

14 responses to “Alfabet cu personaje ale cărţilor din 2012

      • Am inceput deja sa ma gandesc la nume de personaje, deci.. DA!😀
        Acum am vazut ce ai scris la H… Si nu ma pot abtine sa nu ma minunez cum de ai putut sa te opresti la un singur volum :)) Eu am citit seria abia pe la sfarsitul liceului..5 volume (cate iesisera atunci) in 5 zile. In mare parte noaptea cand trebuia cica sa dorm, pe ascuns, sub patura, luminand pagina cu telefonul mobil din prima generatie care nici macar nu imi lumina un rand intreg si trebuia sa il plimb dintr-o parte in cealalta a paginii ca sa pot citi tot. Oricum, abia de la volumul 4 cartile devin asa..mai pentru oameni mari, dar iti recomand (cu insistenta! ^_^) sa continui seria. Trebuie sa il cunosti pe Sirius Black! E personajul meu preferat din toate timpurile, planuiesc sa imi numesc viitorul copil cu numele lui! A fost dragoste la prima vedere, dar in volumul 5 parca, atunci cand autoarea prezinta cateva scene din adolescenta lui a fost apogeul! Nici un personaj masculin nu i-a mai luat locul de atunci :))

      • nu numai ca am citit doar primul volum dar s-a intamplat abia in 2012. Cred ca din cauza ca am abordat seria prea tarziu ca si varsta si prima e chiar puerila…stiu ca mai incolo devine mult mai interesant…dar…am destule de citit,,:))am vazut filmele, pana pana la al 4-lea inclusvi. vreau sa continui sa vad ce si cum…mie imi place de Snape😀. Cand te apuca dragul de o carte povestesti nu gluma:)) mai ziceai ceva de cat de mult ti-aa placut ceva cu War, nu mai stiu pe unde e comentariu, erai atat de entuziasmata,,,:)😛

      • Ah, pai despre Sirius as vorbi la nesfarsit :)) Pe cuvant ca am incercat sa nu ma intind prea mult! Pff..saracul Snape…stai sa vezi cat o sa iti placa la final! E una dintre cele mai mari surprize ale seriei.
        Da, da, World War Z!😀 Uff, mor de nerabdare sa o publice odata acolo ca sa pot sa ii dau si eu drumul la mine si dupa aceea sa pot incepe sa vorbesc “la liber” despre ea :))

      • Si cand o sa vb liber? ca deja m-ai facut curioasa😀
        Hai ca acum chiar m-ai facut curioasa cu HP. Dar nu ai fost ironica, nu? cu supriza? adica e in sensul bun.

  1. Nu comentez nimic, sa nu ma fac de ras! Eu am citit programul campionatului de fotbal si programul tv! Ce-i drept, as avea personaje pentru toate literele, plus rezerve!🙂
    Felicitari!

  2. Pai nu stiu… De obicei se publica la 2-3 saptamani dupa ce trimit eu recenzia. Dar acum am 4 trimise care inca nu a aparut nici una. Sunt multe articole si recenzii si se publica maxim 3 posturi pe zi.. Dar o sa afli rapid, iti dai seama ca imediat ce vad recenzia acolo o incarc si eu repede repede :))
    Nu, nu, chiar vorbeam serios! Pe tot parcursul seriei Snape ramane cumva un mister. Sunt momente in care pare ok, altele in care pare un tradator nenorocit, apoi iarasi personaj pozitiv si tot asa. Nu stii niciodata sigur de care parte e pana la urma. Iar apoi, ultima carte vine si iti tranteste in fata ditamai secretul care iti rupe inima..

  3. Mă bag și eu în discuție..Nici eu nu am citit Harry Potter și asta pentru că deja eram adult când au apărut. Dar le-a primit fiica mea de la Moș Crăciun și intenționez să le împrumut și eu. Și filmele le-am văzut abia anul trecut – tot datorită fetiței. Iar acum suntem dependente. Deja suntem la a treia vizionare. Crede-mă merită să termini seria. Iar Snape…nici nu pot să-ți explic cât de tare m-am îndrăgostit de el…

    • Mie imi place mult ideea de magie doar ca nu stiu cum sa zic, a fost o nepotriveala cand au aparut intre mine si serie…nu era momentul ca sa zic asa. Filmele vreau sa le vad ca mai am 3 sau 4. Iar cartile mi-au zis mai multi ca primele sunt mai copilaroase si dupa e mult mai fain. A fost draguta prima carte dar nu am avut rabdare sa continui, dar pt. ca sunteti voi, aici asa convingatoare o sa o fac:) Si am sa revin cu pareri🙂. Iar de Snape…nu stiu are un farmec aparte:)) iar in film, actorul …e genial. Am citit undeva, un top al personajelor preferate din HP si Snape era pe locul 1, Harry P fiind pe 4 parca:))

      • Daca te apuci de cărți să mă ții la curent că poate schimbăm ceva impresii. Eu aștept să termine copila primul volum ca să mă pot apropia de el.🙂

Leave a Reply

