Leapsa de sfarsit de an


Da, iar leapsa da si iar cea cu 7 secrete dar de data asta este de la Rox.

Cum am mai facut-o inca odata m’am gandit sa ma “iau” de secretele de la Rox si sa mai dezvalui ceva despre mine…

1. Cand eram mica vroiam sa ma fac paleontolog.

E na? Eu arheolog! Am fi facut o echipa buna:)). Pe langa medic, avocat si actrita:))

2. Nu am visat niciodata sa fiu printesa tipica.

Doamne fereste!!!! Povestile cu printese distorsioneaza realitatea si le implateaza in creieras micutelor domnisoare si fetite cum ca femeia trebuie sa stea sa frece menta in vro gradina, sa vorbeasca cu florile si animalele (probleme psihice…) si ca scopul lor in viata este asteptarea printului pe cal (audi, mercedes..) cu care se va marita si va face copii. A sa nu uit, primul orint care-l vede il ia, clar! A si..am dubii si despre varsta acestor printese..s-ar putea sa existe probleme de corupere de minori…

Unde mai pui ca Cenusareasa te invata ca trebuie sa stai in cenusa, sa speli, sa faci curat si mancare si fi ca vai de tine si atunci zana te va salva. Doar munca te salveaza sa iesi din mizerie, nu zana cea buna:D Sorry sa va dezamgesc:D

Nu am rabdare sa ma uit normal la filme si seriale.

Eu nu mai am rabdare sa ma uit…nu ca dau fwd si ma uit pe sarite…dar fac altceva in timpul asta…doar Grey’s Anatomy mai am rabdare sa ma uit la el…Gossip Girl s-a terminat…Dar abia stept Games of Thrones, nu m;am apucat de el pentru ca vreau cartea inainte!!!!

4. Am fost dependenta de joculetele tampitele de pe FB.

Si eu ma jucam Farmville, dar nu am cont de FB pt jocuri…no way ci pt adevartul scop nobil pt care a fost creat FB:D

Acum mi-am facut un cont pe care doar ma joc, si doar Sims😀 am un fix cu Sims:D

5. I’m addicted to…Rox are niste dependente stranii de mine:P I’m addicted to sugar din pacate :((((((((

6. Visez la o apocalipsa. Si eu, si eu si inca cum!  Dar se pare ca nu avem norocul asta…ar fi prea simplu si prea frumos…Suntem condamnati sa murim pe rand, sa i vedem pe cei dragi cum se duc, etc…

7. Pana acum vreo luna nu stiam exact ce imi doresc sa fac “cand o sa cresc mare”.

M-ai facut curioasa tareeee sa stiu la ce te gandesti…poate ne asociem:D

Si eu am crezut ca stiu multe…dar nu mai stiu nimic. Mi-am dorit medicina sau psihologie…dar am facut altceva, din pasiune si totusi…inca nu sunt convinsa ca mi-am gasit drumul.

Happy?😀 O fo fun!

7 responses to “Leapsa de sfarsit de an

  1. :)))) Ce repede te-ai miscat! Super tare, chiar ca am fi facut o echipa pe cinste! Si mi se pare ca devine tot mai imperios sa ne intalnim la un suc! Ce zici, incepem 2013 asa? Eu dupa data de 7 ma intorc in Bucuresti si poate stabilim ceva? Si uite, numai bine daca tot ai zis ca esti curioasa, te santajez cu secretul de la punctul 7! Daca ne vedem, iti povestesc ce si cum😀 Bine, m-as mira sa nu ai o vaga idee despre ce e vorba, eu sunt uimita ca abia de curand m-am gandit la asta! Dar oricum, pana nu ne cunoastem si in offline chiar daca o sa nimeresti raspunsul corect, tot nu recunosc!😀

    • Aha! da, clar, trebuie sa ne vedem, sa ne povestim:D
      Stii..am si eu o idee…tot ceva cu zeci de mii de euro..( nu m-am gandit cat…) si ar fi tare sa fie ceva asemanator:P
      Nu mai zic nimic, oricum, ramane pt offline:P
      De unde te intorci? unde ti-e “acasa”?

      • 😀 Ok, atunci cum intru in ritmul de ne-vacanta, te contactez. Si eu am o banuiala ca o sa coincida ideile! Ar fi perfect! Incep deja sa fabulez ;))
        “Acasa” al meu e in Suceava. Dar de acolo am venit de vreo 2 zile la “acasa” al lui, care e in Constanta. Ne-am nimerit bine, unul la munte, altul la mare😀

      • Dap, cam pe unde se agata harta in cui :)) Oricum, mie mi se pare ca e frumos doar de vizitat, dar parca sa stai acolo..nu prea ai ce face, sunt foarte limitate posibilitatile comparativ cu Bucuresti. Eu de cand eram mica visam la Bucuresti, asa ca nu m-as mai intoarce sa locuiesc acolo..

Leave a Reply

