Eul artistic


Este vorba despre o leapsa, la care am ramas restanta. Este de departe cea mai interesanta primita pana acum, evident de la Kadia. Merita timpul investit, s-ar putea sa afli ceva nou nu numai despre altii ci si despre tine. Sa vedem:

“Raspundeti la urmatoarele intrebari cu numele, preferabil si imaginea, unei picturicolajdesensculpturabasoreliefmozaic, obiect ceramic sau de sticlatapiserie sau fotografie larg cunoscuta si expusa vreodata intr-o galerie artistica sau muzeu adevarat, alaturi de numele artistului care a creat acea opera de arta. E voie sa se includa si sculpturi de tip instalatie miscatoare, atat vreme cat sunt fixate de un stativ sau panou sau agatate de un tavan.”

1.Cu cine/ce te poti compari pe tine insuti cate o data?

https://i0.wp.com/www.wga.hu/art/t/tiziano/09/03organ.jpg

Venere – Tiziano – 1548 – Prado, Madrid

2. Ce te pasioneaza in legatura cu viata ta de zi cu zi ?File:Tree of Knowledge.jpgTree of Knowledge – Lucas Cranach the Elder

3. Cum arata sentimentul tau de bucurie sau fericire de azi sau din zilele acestei saptamani inca relativ recente ?Alberto de Castro – Christmas Dinner

4. Daca ai fi obligat sa devii profesor al unei materii oarecare/domeniu oarecare al cunoasterii umane, care ar fi acea materie/domeniu de cunoastere ?

The Anatomy Lesson of Dr. Nicolaes Tulp – Rembrandt 1632 – Mauritshuis, The Hague

5. Cum ar putea arata o felicitare pt Anul Nou pt o persoana ff importanta pt tine ?

https://i0.wp.com/www.jefffleischer.com/wp-content/uploads/2010/10/delightc.jpgBosch – The Garden of Earthly Delights 1504 – Prado

6. Cum ar putea arata o felicitare pt Anul Nou pt intreaga ta familie?

PAINTING - CHICAGO - CHICAGO THEATER SCENE IN WINTER - ARTIST OTIS KAYE - 1928

Otis Kaye 1928 – Chicago scene in winter

Nu a fost usor…am umblat prin “arta” ceva vreme. Sper sa ma regasiti in spatele acestor metafore..:).

Cui ii place arta il rog frumos sa preia aceasta leapsa…eu am o nominalizare in mod special: Savoir Faire.

13 responses to “Eul artistic

  1. imi place leapsa asta,da ai dreptate schimbarile sunt bune ,,dar eu tot asa mica vreau sa fiu,,,oricum iti doresc un an nou pin de fericire alaturi de copilitzata si de familie asta e clar,multa sanatate si tot ce iti mai doresti tu pe langa cele doua:* ps rembrand ma sperie

  2. Am vazut The Garden of Earthly Delights in Madrid, la Prado, este imensa, mult mai mare decat ma asteptam eu, dar este incredibil de frumoasa!

    • Spre marea mea rusine, 10 ani au sters cam mult Prado din amintirile mele chiar daca, l-am vizitat cu interes la momentul respectiv. Cel mai bine mi-au ramas in minte picturile lui Velasquez..

  3. Îmi place mult Bosch, mi se pare că pictura lui e chiar originală, dar fără să fie prea exagerat de abstractă. Unele lucrări ale lui mă duc cu gândul la Dali🙂

Leave a Reply

