Joulutarina


Proasta functionare a wordpress-ului (cu firefox), randurile de sarmale, friptura, vinul si dulciurile m-au cam impiedicat sa ajung la blog…doar MFC am reusit sa o public…

Sper ca v-au multumit cadourile iar pana acum ati avut sarbatori pe masura asteptarilor.

Eu nu am mai cautat nicio magie doar asa sa nu mai fiu dezamagita. Pana acum ma agitam sa “produc” spirit, voiam ca totul sa iasa bine si era..dar undeva in capul meu, ceva se simtea lipsa. Anul acesta am fost mai multumita pentru ca nu am avut asteptari. Partea proasta este ca, iar, din nou! am facut greseala de a lasa revelionul fara planuri…si se pare ca am si ramas in pom…ceva party pe undeva? Am si eu un fix, de revelion imi place galagie si distractie si lume…

In alta ordine de ideai, in Ajun am primi o leapsa de la copilul Krisszu cu rugamintea de a o face. Incerc sa raspund intrebarilor ei astfel:

1.Cel mai frumos moment a fost atunci cand ?

Atunci cand…am dat nas in nas cu bebelusa mea😀

2.Care este idealul tau in viata?

daca eram baiat mergea rima “idealul meu in viata, femeia cu mustata”. :))

nu stiu, nu m’am gandit neaparat asa. Ideal ar fi sa fiu platita ca sa calatoresc si punct.

3 Cea mai frumoasa vacanta?

Vacanta pura, fara strop de intruziune intelectuala a fost in Egipt.

4.Care a fost personajul pe care l-ati urat cel mai mult?

Cred ca Ion, nu ca as fi citit cartea in liceu, desi era bibliografie obligatorie. Bleah.

5.Locul prielnic de citit?

oriunde!

6.Cea mai frumoasa amintire ?

pfff….sunt multe

7. 3 Defecte si 3 calitati ale voastre..

sunt cam lenesa uneori, ambitia nu este la cotele dorite, prefer sa evit decat sa rezolv lucrurile. Dar…partea buna este ca sunt o foarte buna prietena, optimista si sunt o persoana buna in esenta mea:D

8.Care este locul in care va petreceti majoritatea timpului…

depinde, in perioada asta cred ca la birou

9.Pana la ce varsta a-ti crezut in mos craciun?

Oho..nu mai stiu…adica nu mai stiu cand am terminat de crezut dar in coltul meu de minte idealistic speram sa fie undeva acolo si un Mos Craciun

10 cea mai altruista fapta a fost atunci cand ?

Nu stiu daca nu mi aduc aminte pentru ca sunt prea multe sau nu sunt deloc :))

11. Care e cea mai frumoasa amintire..poti vorbi despre ea ?

Nu este una anume dar imi amintesc cu cea mai mare placere de momente din copilarie, pentru ca atunci nu gandeam ca acum si nu aveam nicio grija, amintiri de genul iarna si Craciunul cand eram mica, la tara. Viata aceea cu momentele cand alergam pe dealuri si bucuriile de copil.

p.s. Joulatarina inseamna in finlandeza “poveste de craciun”.🙂

9 responses to “Joulutarina

  1. da , uite de aia te iubesc eu atat de mult myu …vai ..ador faza cu datul nas in nas cu bebelusa ..ma face sa ma gandesc serios si eu la unu sau doi pe la 25 de ani :)) myu myu myu ,,

  2. astea-s cele mai tari revelioane, la nimereala!
    spun din experienta, asa faceam in tinerete, ma lipeam de revelioane in ultima clipa si ma distram de minune!
    apoi tu esti obisnuita cu necunoscutul, doar vorbim de legaturi primejdioase, nu?🙂

Leave a Reply

