27 de milioane de fulgi


Era ca azi, doar ca ninsese atat de mult dupa Craciun incat erau troiene in formare si albul iti acoperea mizeria cotidiana. Ningea cu fulgi mari cand ne-am vazut prima data. Nu am sa uit hotararea mea cu care am dat mana cu tine si fastaceala ta.

Si ningea atat de mult si aveam o presimtire de ceva. Nici acum nu stiu ce a insemnat. Stiu doar ca nu ar trebui sa ma gandesc acum la ce a fost si mai ales sa ma gandesc ca niciodata nu voi mai avea asa ceva.

Pana la urma viata trebuie sa fie asa cum ti-o faci. Si totusi, niciodata nu a nins asa.

 

2 responses to “27 de milioane de fulgi

  1. Mie mi-au iesit 26.987.864 de fulgi, si am verificat si in excel! Dar am promis ca nu ma mai leg de amanunte, treaca de la mine, douazecisisapte de milioane!
    Ups, dar nu ai precizat, cu sau fara TVA?

    Asta despre titlu!
    Textul e foarte concentrat, e un fel de hai-ku in proza!
    Frumos!

    Astept si episodul urmator, acela in care apare gheata (adica legaturile intre fulgi!🙂 )

Leave a Reply

