Miercurea fara cuvinte – V – dor de Maramu`-La Barsana


E miercuri deja, e dorul mare, Maramures e wordless… Mai multe aici.

36 responses to “Miercurea fara cuvinte – V – dor de Maramu`-La Barsana

    • Iti doresc sa ajungi, am fost si primavara si toamna si iarna, mi-a placut oricand.Cu mocanita nu am fost, dar am mers pe traseul ei, paralele cu sina si a fost de parca eram pe alta lume🙂

    • S-a facut! Bine ca ai zis, am si de iarna la Maramu’! dar mai bine te duci tu lunile astea pan’ acolo:).
      in 2 din fotografii era toamna tarzie iar in restul era primavara, de Pasti🙂

  1. Pingback: Leapşa: de-ale lui Rudolph | In jurul Kadiei·

  2. Superbe imagini cu constructii deosebit de frumoase! Ma faci sa-mi doresc sa ajung pe acolo, prin Maramu’ desi e tare, tare departe.
    Happy WW, draga mea!

  3. Ei, da! Sper, chiar sper sa merg pana la Barsana, daca s-ar putea intr-o zi fara foarte multi turisti. Rohia m-a cucerit pentru totdeauna, de ce nu ar face-o si acest loc?
    Zile fericite!

    • Eh, fiecare cu gusturile lui…pentru mine este in topul listei Barsana. Da, cat mai putini turisti, eu am fost de 3 ori, o singura data era mai aglomerat ca eram noi multi, in practica:)

Leave a Reply

