Miercurea fara cuvinte – IV – Tragi-comic


- H H HPIM0825.JPG HPIM0821.JPG D DIGITAL CAMERA D DIGITAL CAMERA D DIGITAL CAMERA Practica maramures- D

Fara alte cuvinte la Carmen.

21 responses to “Miercurea fara cuvinte – IV – Tragi-comic

  1. Moartea luata peste picior!🙂
    Foarte bine, o atitudine sanatoasa!
    E destul de cunoscuta Sapantasi peste hotare, stiu ca multi straini vin sa vada Maramuresul si, in special, Sapanta.
    Frumoase foto!
    O seara placuta!

  2. Ar fi bine sa ne obisnuim cu ideea ca nu depinde de noi, ci obligatoriu se intampla si sa nu mai tratam cimitirele cu atata retinere. Chiar daca nu sunt “vesele” ca cel din Sapanta, toate au si partea lor de frumusete.

  3. Un loc deosebit! M-am amuzat pe cinste sa citesc epitafurile pline de umor. Cea cu “mort de moarte fortata” ;i ultima, cu “tuica e curat venin” – mi-au placut mult. Poate reusesc sa o pun la intrarea in bodega din blocul vecin, s-a citeasca si marii iubitori de “licoare magica”!🙂
    Mi/a placut mult postarea!
    Numai bine!🙂

  4. Mi-am tot zis ca o sa vizitez si eu cimitirul asta, mi se pare grozava ideea si un loc in care chiar mi-ar placea sa ma odihnesc pe veci, desi prefer incinerarea, ca modalitate mai salubra a trecerii in lumea de dincolo.
    Oricum mi-ai tras o sperietura zdravana cand am dat cu ochii in MFC si incepusem sa numar zilele pe degete, parca azi nu era miercuri. Apoi am vazut data :))

    • Un “portofliu” de calator trebuie sa aiba si Sapanta.Eu inca nu am gasit un loc in care sa ma gandesc la odihna aia. Mai salubra pentru…Pamant? Ecologica?:) Nu m’am gandit asa😀
      :)) Ce-mi place de tine, cu numaratul pe degete:)) Lasa ca nu ai uitat, dau fuga sa vad ce ai postat!

  5. pffff…
    stai sa scot manualul de supravietuire si mai dau mesaj peste o luna!
    si “lergaturi primejdioase” si “fata nesabuita”???
    se poate mai rau?
    optimistul din mine imi sopteste: SE POATE! :))

Leave a Reply

