All I want for Christmas…


O leapsa nu vine niciodata singura…Thanks, Krisszu! Dupa ce am facut-o pe prima, au mai aparut 2, o sa ma ocup de asta de sezon..cealalta e mai serioasa…am nevoie de concentrare serioasa:):).

Ce-mi doresc eu de Craciun……..

In principiu multe…pentru ca am fost invatata ca lipsurile la nivel psihic sa fie umplute material…si uite asa ma trezesc ca “am nevoie” de tot felul de lucruri. Acum trec deja la “nevoi” …

Am nevoie de cizme, am doar ghete, groase, de zapada, vreau niste cizme ca sa merga si la fuste. Dar calduroase si cu toc din acela normal, de 3-4cm.

O geaca noua, nu mi-am luat de ani de zile, cred ca merit.

Astea sunt lucrurile practice. Oricum are mama grija sa mai imi ia (iar) o pereche de ciorapi sau o pijama :)).

Vreau o bicicleta😀.

Ebooks ca doar mi-am luat pe ce sa le citesc…vreau ebooooks :)) Am o gramada de carti de citit acum incat nu mi vine un titlu anume…

Zapada…

Scortisoara…

Miros de sarmale si cozonac (christmas stollen)…

Familie…

Lipsa certurilor cu mama…

Speranta…

Prietenii aproape…

Sanatate…

Spor la bloguit pentru la anu’…

Sa nu-mi distruga fie-mea bradul de Craciun :))….

Amintirii frumoase…

Daca se poate sa nu mai aud de Stefan Banica Jr. ca o sa fac alergie curand…

o surpriza…

Iar de multe din astea nu le voi primi macar vin fiert sa fie :))

Ce zici Krisszu? E bine?🙂

7 responses to “All I want for Christmas…

  1. E perfect , e adorabil ..nici nu stiam ca ai fetitza,,sau nepoata ..oh ce dragut.atunci am sa imi permit sa nu te mai tutuiesc ;)) ..da e perfect ma bucur de aparitia rezolvariii:))

Leave a Reply

