Miercurea fara cuvinte – III – Compromis


compromis felin

sushi&lunaluna compromis canin

Mai multe fara cuvinte : http://vis-si-realitate-2.blogspot.ro/

16 responses to “Miercurea fara cuvinte – III – Compromis

  1. Cat de frumosi sunt! Motanelul va fi splendid cand va fi mare… E motanel?
    Happy WW!

    P.S.- Nu ai trecut linkul in tabelul de la Carmen…🙂

    • Era pisi si a fost cea care a rezistat cel mai mult…adica vro 2 saptamani…a fugit..:)) Am ghinion la pisici adunate dupa strada :))
      Happy WW!
      p.s. merci! bagasem linkul dar nu apasasem butonul:))

      • Imi pare rau ca n-ai noroc de pisoi. La mine, ultimii mei trei motani, au fost gasiti pe strada si au fost foarte cuminti si iubitori. Cel de acum, al treilea, are deja 3 ani si jumatate si e un motan splendid. 🙂

  2. Eu sunt trista pisi meu nu mai e ..;(( de vreo doua zile plang ..dar pentru ca vreau sa ma inveselesc am sa te rog sa preiei leapsa mea dragutza si sa faci listutza pentru mosul;* …apropo superb caine🙂

  3. Cu fotografiile care ne arata blanosi niciodata nu dai gres, sunt minunate!
    In copilarie am avut o pisica, 13 ani. Cand a “disparut”, m-am maturizat brusc!

Leave a Reply

