‘Tis the season to be jolly


Nu stiu cum dar imi place tare mult expresia asta din engleza, tis este o forma contrasa a lui it is. Si da, pentru ca m-a lovit chiar de pe 1 decembrie apetitul pentru sarbatori. Alta data mi se parea prea devreme, si ma abtineam. Trageam doar cu ochiul la ornamente, cu urechea la un colind dar nu, anul acesta nu fac asa, vreau sa ma bucur mai mult, pentru ca, de cum va trece Craciunul o sa-mi se pare ca s-a dus prea repede.

Asa ca, sa bagam colinde, la greu, cei de la magic fm, usureaza munca. Nu stiu cum, dar nu ma plictisesc sa le ascult de nu stiu cate ori, ceva se intampla cu mine in perioada asta si daca ar exista, m-as putea transforma cu succes intr-un elf obsedat de Craciun.

Am inceput cu colinde si am continuat cu mici cumparaturi, scurte ca sa fie placute. Am luat 2 cutii de ornamente noi, mi-am propus in fiecare an sa iau ceva nou, macar 1 lucru sa fie nou in brad. Am luat si particele de cadouase…cate ceva micut, sper sa le fac din timp anul acesta pentru ca intotdeauna ajung pe 22-23 in panica ca nu am…Asa ca incerc sa ma organizez, eventual o lista nu ar prinde rau. Pungi sau impachetate? Ma intrebam vazand articolul Oanei care a rascolit Pinterestul si a venit cu niste idei faine, unele chiar ingenioase.

O sa mai colind dupa cadouri…nu prea stiu ce dar poate atunci cand vad ceva o sa fac conexiuni in capsorul meu. Ca de obicei, nu stiu ce sa-i iau mamei…este cea mai mare provocare, cel mai greu. Idei? Pleaseee !:)

Ah si filme, ma apuc sa ma droghez si in directia asta cu “Craciun”. Sa vedem daca rezist sa nu ma uit la Home Alone.

La radio anunta ninsori si cod galben de maine, oare o da un fulg si prin Bucuresti? Asa, o prima ninsoare, ca de Craciun nu mai sper.

Mai trebuie sa imbrac si blogul de iarna, caci laptopul l-am aranjat:)). Apropo, ieri “ningea” pe wordpress, azi nu am mai vazut fulgii…

Acestea fiind spuse, este clar, sunt “in the mood”. Voi? Va pregatiti, ati intrat in spiritul sarbatorilor? Daca da, cum? Sunt curioasa azi.

“Tis the season to be jolly!

3 responses to “‘Tis the season to be jolly

  1. Anul ăsta parcă spiritul sărbătorilor se lipeşte mai greu de mine. Poate şi pentru că încă nu a nins şi vremea e încă blânduţă..
    Am cumpărat doar câteva cadouri, pe majoritatea vreau să le fac eu🙂

    • E, acum ce spui, cu ninsoarea care ne-a acoperit? Am fost tare entuziasmata aseara:)
      Ce cadouri vrei sa faci??? Eu gandeam ca in loc sa cumpar dulciuri cadou, mai bine fa eu cioco de casa cu diverse inauntru:)

      • :))) daaa, acum mai pare a iarna!! Ma gandeam la niste brose din fetru, dar e secret, shhh!😛
        Super ideea ta cu ciocolata de casa! Asa poti s-o personalizezi in functie de preferintele fiecaruia🙂

Leave a Reply

