Leapsa celor 7 secrete


Tot am vazut lepse, peste tot, dar nu am luat nimic, acum mi-a fost data mai departe de Krisszu aceasta leapsa cu 7 secrete. Cum este prima pe care o fac am sa ma strofoc sa scot chestii interesante si nostime🙂

1. Stii vorba aia cu aparentele insala? La mine este valabila din plin, dar stai nu trebuie sa fie ceva rau !😉

2. Am trait o intamplare in copilarie care sa zice ca m-a marcat si, chiar daca oficial stiam ca nu e asa, undeva intr-un colt, am, crezut pana tarziu in Mos Craciun…(hai razi…)

3.  Dupa ani de experiente de viata, ma surprind uneori ca mai pot fi naiva…

4. Am o atractie, sa-i spun asa, pentru doctorii😀

5. Tind sa fac obsesii pentru lucruri care mai de care mai tampite, incredibile si pentru oameni care nu merita😀

6. Cred in supranatural…ok…nu in povesti d’astea cu vampiri care stralucesc dar cred ca exista si altceva, la fel cum, atunci cand eram mica, desenele mele preferate erau Sailor Moon, incercam sa ma conving ca sunt reale si nu un desen.

7. Si unul, urat de tot, cred ca banii nu aduc neaparat fericirea dar o intretin, nu sunt materialista in mare dar vorba melodiei, I wanna be a billionaire…la greu:))

Cum zicea si Krisszu, poate mi se pare copilareasca, e, uite ca nu..depinde ce scrii🙂.

Nu o dau pentru ca, pana acum cred ca a facut-o toata lumea care a vrut :)).

6 responses to “Leapsa celor 7 secrete

  1. Ma bucur ca nu ti s-a parut copilaroasa si ma bucur ca ti-ai facut un pic de timp sa ajuti un pui de matz :)) …de ce sarad ca eu si la aproape 198 ani cred in Mos Craciun si dezamagire mare a fost cand pe la 13 ani am aflat ca nu exista desi eu inca tin cu dintii de bunatatea si spiritualitatea craciunului:*

  2. Pingback: Răspuns prin artă | In jurul Kadiei·

Leave a Reply

