Miercurea fara cuvinte – II – Scrat dupa ghinde in…Bucuresti


This slideshow requires JavaScript.

Ce face o veverita in Bucuresti? Oare vine Ice Age?🙂

No comment…mai multe la Carmen.

10 responses to “Miercurea fara cuvinte – II – Scrat dupa ghinde in…Bucuresti

  1. Oricat am cautat prin padurile din jurul Clujului, nici urma de veverite! Si nici in “minunatul” parc igienizat pana la durere nu sunt. Anul trecut am vazut in Parcul Mare din Gherla, dar nu era asa sociabila… Imi sunt tare dragi, mai ales ca a fost una din poreclele mele!

    • ce dragut:)) am si eu o prietena careia ii spun veve (de la veverita, evident)
      Probabil ca or sa apare cand nu le cauti…cred ca sunt, ascunse bine in copaci. Adica draguta asta sta in poluarea din Bucuresti…poate ca e prea igienizat parcul tau:))

Leave a Reply

