Bostani, bostani, bostani


Cand ti se ofera o sansa  e bine sa profiti de ea. Kadia organizeaza un concurs care are ca vedeta “Bostanul” in fel si chip, eu, indaratnica cum sunt m’am gandit ca nu am ce cauta la un concurs de talente. Cu toate astea am “sculptat” 2 dovleci care mi-au servit ca decoratiuni la petrecerea de un an a fetei mele. Dar nici ei nu m-au convins ca as putea sa particip la concurs. Totusi, azi, Kadia mi-a adus aminte ca reteta mea de pumpkin spice latte ar merita sa fie prezenta. Si drept sa spun, uitasem de ea, si, pe cuvantul meu, de nu trebuie raspandita, ca tare e buna. Si uite asa, m-am mobilizat sa o reprezint inca o data si de data asta cu fotografii. Bonus, o sa va fac cunostiinta cu :

Little Jack: El este micut si speriat deoarece i-a fost retezat capul si a fost surprins tipand.Si pe domnul Jack, botezat asa de prietena mea, Ana (multumesc pentru foto!), care l-a iubit din prima, de aceea el straluceste asa frumos si emana o lumina calda, de dovleac indragostit:

Si acum reteta de PumpKin SpiCe LaTTe:

Se pune la copt dovleacul, cat? Cat vreti voi, pentru latte aveti nevoie de 1 lingura de piure de dovleac, cu restul vedeti ce faceti

Intre timp intr-o cana/pahar inalt umplut/a jumatate cu lapte pui lingura de piure de dovleac, o lingurita de zahar brun (dovleacul meu a fost cam dulce asa ca am pus lingura nu lingura), o lingura esenta/extract de vanilie si o lingura amestec de condimente pentru tarta cu dovleac (pumpkin spices) adica, scortisoara, ghimbir si nucsoara.

Pui la facut o cafea, scurta si tare sau espresso daca ai minune de aparat care face asa ceva.

Aruncate in lapte merg 30 de secunde la microunde, scoti si amesteci bine. Peste torni cafeluta.

Deasupra am pus frisca din plin si putina scortisoara. Am facut foto si pana mi-am dat seama ca aparatul era pus sa focuseze in departare, s-a lasat frisca…asa ca nu se vad foarte bine primele (stupid me), noroc ca gustul nus e schimba🙂 :

numai spun ce bine merge cu retele de dulce cu dovleac din concurs😉

8 responses to “Bostani, bostani, bostani

  1. Pingback: Bostani în bucătărie | In jurul Kadiei·

Leave a Reply

