Senzatii


Asa de tare vreau sa nu mai conteze ce zi e azi. Asa imi place sa sfidez ordinea instituita de imperiul roman conform careia exista o saptamana cu 7 zile, 5 lucratoare si 2 libere. 2 zile libere, cultura de week-end. Nu ma intereseaza, la mine zilele sunt cum vreau eu, nu cum vreti voi, nu cumva vrea statul!

Doar ca…as vrea sa mi piara senzatia asta ca este sambata. Stii cum este? Atunci cand o simti, ziua, in tine. Daca te-ar inchide cineva intr-o carcera o perioada, fara sa stii cand e zi sau noapte, cand vei iesi s-ar putea totusi sa ai senzatia ca este o anumita zi. Asa de tare s-a impregnat in noi. Nici clorul mintii nu o mai scoate.

Miroase a sambata, atingere de sambata. Saturn si cu tot Panteonul pe pielea mea!

As vrea sa simt mai multe despre nopti, ale mele, ale tale.

Bratara reprezinta zilele saptamanii intruchipata de fiecare zeitate guvernanta. De la stanga la dreapta: Diana, Marte, Mercur, Jupiter, Venus, Saturn si Apollo

Sursa: wikipedia.com

12 responses to “Senzatii

      • Daca imi dai voie si imi permiti , am sa te rog sa nu mai stergi niciodata postarile….sunt ale tale , sunt cum ai spus terapia ta, si e bine ca peste ani sa iti recitesti material gandurile….indiferent cine iti intra sau iti iese din viata. Blogul – inainte sa fie pentru noi cititorii,- e pentru tine ! Si cum zicea Oana Pellea ( nu stiu daca i-ai citit Jurnalul) – : ” Ii face bine omului , sa-si vada si material gandurile ”
        Imbratisari🙂

      • Da, ai dreptate, multumesc pentru cuvintele tale, culmea este ca wordpressul mi le-a pastrat intr-un trash. Restul sunt prin “Scrisori” …
        Le-am sters pt ca voiam ca blogul sa fie ceva mai public…dar pana la urma de ce sa mi fie rusine:))

Leave a Reply

