Black cat in autumn


Postarea lui Paul cu pisica neagra mi-a adus aminte ca am fotografiat si eu o pisi/motan zilele trecute, cum statea pe un pat de frunze.

Este o familie de pisici negre pe langa blocul meu. Imi taie calea zilnic, ma provoaca si eu le spun ca nu sunt superstitioasa ci ele sunt ca fug de mine.

Oare ea stie ce bine se asorteaza ochii eu cu natura? Si ce contrast minunat face blana ei cu frunzele?

11 responses to “Black cat in autumn

  1. A mea , a mea a mea , vreau , vreau , vreau ..myu.\, myu, myu ..seamana atat de bine cu un fost motan ..ps imi plac pozele =)) dar m-a luat valul asa se intampla cand iti vezi surata ..asa ca ridic o labutza pentru ea

    • am 2 suare de-ale tale negre pe langa bloc, cam salbatice asa, asta cred ca-i motanul, ma mieuna scurt si ragusit cand am am indreptat telefonul spre el sa-i fac poza.
      Asa faci si tu ?:P

      • Mai eu fug de aparat, ca nu imi place, sa ma pozeze cineva, eu zic myau numai cand vad o tanti sau un nenea cu carti prin plase ..eu sunt pisica cuminte in rest…dar negrila vad ca a stat si inca foarte bine

Leave a Reply

