Cafeaua cu lapte – varianta de toamna


Fac pasiuni mici si arzatoare pentru te miri ce lucruri insignfiate sau cu o importanta scazuta in raport cu lumea mare. Daca ma gandesc mai bine cafeaua nu este ceva neinsemnat, este mica, dar este mica bucurie de zi cu zi. De ieri am o noua placere : Pumpkin Spice latte. Nu suna bine tradusa, asa ca o las asa si va spun cum mi-am baut cafeaua in diminetile astea in care se instaleaza “dispozitia de toamna”.

Pentru o cana mare cafea :

Am umplut pe jumatate cana cu lapte si am pus :

-o lingurita de zahar brun,

-o lingura de piure de dovleac,

-o lingurita esenta/extract de vanilie

-o lingura de amestec condimente pentru placinta cu dovleac si anume: scortisoara, nuscoara si ghimbir

Le-am bagat la microunde 30 de secunde si apoi am amestec viguros.

Intre timp am facut o cafea mica, cel mai bine merge un expresso. Cand a fost gata am pus-o peste laptele condimentat din cana.

Deasupra, se asorteaza cu un mot de frisca presarat cu scortisoara.

Intr-o zi am asortat cafeluta pumpkin cu cele mai tari clatite din blogosfera culinara, clatite cu dovleac nuci si scortisoara la Andra pe blog, combinatia de piure de dovleac cu miere este delicioasa si sanatoasa la fel ca si folosirea fainii de secara.

Din pacate nu am o fotografie la realizarea mea dar cand am o sa pun, momentan am imprumutat-o pe cea a celor de la Starbucks.

 

6 responses to “Cafeaua cu lapte – varianta de toamna

  1. Myu , myu..si eu vreau sa gust pentru ca mi-ai oferit prajiturica, ma intrebam cat va mai dura pana ma vei servi cu o bautura …myu ..myu sti torce nelipsit cand iumi place ceva, si asta de acum vreo 3 saptamai, partea proasta e ca imai mai scapa si prin ore cand imi amintesc ceva sweet ,,,pupici miuci de la o pisicutza dezorientata ,,,

Leave a Reply

