My first “Bug”


Zi de zi sunt atatea lucruri care ne “calca pe nervi” si ne varsam frustrarile in diverse moduri, din cele mai nesanatoase. Asa ca m’am decis, incepand de azi sa le astern in scris, o sa folosesc blogul ca pe un “bun ascultator” sau ce mai, ca pe obiectul pe care sa mi vars ofurile.

Si hai sa va zic ce ma sacaie pe mine in ultima vreme. Oamenii care se uita la tine pe strada la modul cat mai direct, de parca esti un televizorul in care ruleaza stirile de la ora 5. Sau mai bine zis oamenii care se zgaiesc la tine, se holbeaza!

Chiar nu inteleg, ce am???

Categoriile de oameni, din sudiile intreprinse de mine, sunt batranii, pensionarii fara activitate de prin parcuri, mame plictisite si oameni care, din privirea lor, parca acum au aterizat pe Pamant.

Cei mai penali sunt pensionarii, care, da ii critic, daca sunt de la 2 in sus, toaca si barfesc tot si pe toti, daca e unul singur cu siguranta nu o sa-l vezi citind o carte sau macar o amarata de revista.

Bun, sa revenim la mine, obiectul de privit. Nu am o culoare ciudata in par, nu am piercing-uri, tatuaje pe fata, coarne, halou si nici nu cred ca aura mea este vizibila tuturor. De imbracat ok, recunosc nu ma imbrac chiar clasic si comun si combinatiile mele originale mai fac lumea sa se uite. Bun, ok, m-ati admirat, v-a placut sau nu, gata. Dar nu, ce mai zic atunci cand nici macar hainele nu au ceva care sa atraga atentia. Aaaaa, mi-a iesit un cos pe frunte! Rahat. Probabil sunt singura de pe lume care pateste asta.

Nu exista zi sa nu o patesc in parc, sunt cam satula dar nu imuna, ca deh, mai are omu’ zile proaste. Odata m’am luat de un nene ca “Ce te uiti,ma?” si am trecut mai departe…peste ceva minute iar ne-am intersectat, nu s-a mai holbat.

Si inca ceva, asa la sfarsit, barbatii trecuti de o varsta se uita la tine, ca fata, la sanii tai fara nicio rusine, mai ceva ca cei tineri. Deci, pot sa ma iau de ei ?

 

6 responses to “My first “Bug”

  1. Pai da , deseori oamenii nu au alta treaba de facut decat sa te analizeze ,se pot uita dar cu bun simt , nu sa se uite la tine, sa te analizeze din cap pana in picioare si sa isi puna un zambet pervers , un ranjet imens si infricosator pe fata , sau sa se prefaca interesat de alta chestie si sa te atinga pe trup ..perversi stiu , unu si-a luat-o chit ca nu il cunosteam si era trecut de 25 de ani …scuza lui, a fost o greseala..deci mda stiu cum e..

  2. Am constatat si eu asta, ca multora le place sa se holbeze, dar pana la urma a ajuns sa nu ma mai deranjeze asa tare, daca oamenii vor sa ma admire, de ce sa ma supar? :)))

Leave a Reply

