Vita cu ghimbir si noodles


Definitiv si irevocabil, sunt adepta mancarurilor facute pe loc si mancate. Si nu prea complicate, cu cat au mai multe ingrediente si amestecuri devin mai dubiose🙂.

Cu inspiratie din bucataria chinezeasca am facut azi, dar nu pentru prima oara, vita cu sos de soia si noodles iar ghimbirul este elementul cheie pentru aroma aceea specifica orientala. Sau nu stiu, asa am eu impresia, imi place foarte mult acest condiment si am impresia ca merge foarte bine cu vita, ii da o aroma aparte.

Eu folosesc vita stroganoff, o casoleta cu fasii portionate frumos. Mentionez ca o casoleta este micuta, pentru o persoana.

Pun la calit o ceapa (eu folosesc rosie) si un catel sau 2 de usturoi, cand sunt “agitate” bine pun vita (taiata bucatele mici) si le calesc rapid impreuna pana se albeste carnea. Un varf de sare, daca puneti sos de soia nu este necera sarea, parerea mea, piper si o lingurita de ghimbir pudra.

Am pus si un ardei rosu facut fasii, era tare dulce si bun, a mers la fix. Carnea lasa zeama dar mai trebuie pusa putina apa ca sa nu scada de tot.

In timp ce carnita sfaraie in tigaie, pune la fiert o mana de noodles – adica taieti de orez. Sunt gata cam in 5 minute.

Cand tigaia este gata (maxim 30 min pana se face carnea, depinde, cel mai bine pe incercate) stingi focul pui noodles si sos de soia apoi amesteci bine.

Servesti cu placere, lingi degetele si castronul.

Cred ca merge cu o bere cu ghimbir🙂.

Calitatea pozei este indoielnica, stiu.

5 responses to “Vita cu ghimbir si noodles

Leave a Reply

