Renuntare


Cand incepi ceva vrei sa termini, pentru ca ai un scop, o finalitate. Tot ce are un inceput are si un sfarsit. Intr-un fel sau altul. Diferenta este cum se sfarseste, in scopul initial sau in renuntare.

Credeam ca doar oamenii slabi renunta dar azi mi-am dat seama ca trebuie sa inveti sa renunti, sa stii cand.

Nu am sa spun la ce am renuntat precis, sa spunem ca este vorba despre un curs. Mi-am dorit sa-l urmez de mult timp si cand m’am inscris probabil am avut acea flacara mica a intuitiei care se zbatea si imi spunea sa nu fac asta dar nu am dat ascultare pentru ca era ceva ce voiam sa fac de multa vreme. Se fac 2 ani in septembrie si realizez ca nu a fost o alegere prea buna, de fapt, nu a fost cursul potrivit, daca alegeam altceva cred ca era mai bine.

Dar de ce fac atata caz pe acest subiect? Pentru ca in niciun caz nu mi-am pus problema sa renunt in acest timp, pentru ca nu vreau sa fiu eu “cea care a renuntat” pur si simplu nu suport eticheta asta. Pana azi, azi nu dau 2 bani pe etichetare si pe cred altii pentru ca azi stiu ca trebuie sa renunt pentru a avea parte de un nou inceput, trebuie sa incetez a ma agata de ceva ce nu o sa ma duca nicaieri.

Acestea fiind spuse, mi-am pus o rochie de vara, un model aztec (?), vestuta neagra, sandale negre si m’am machiat cu negru, m’am aranjat sa ma simt bine in pielea mea si am plecat. Cand am ajuns, m-a izbit mirosul bine cunoscut, peretii, usa, tot contribuia la nostalgia mea. Am urcat scarile si speram ca vocile ce coborau sa nu apartina unor persoane cunoscute. Am facut ce aveam de facut, nu cred a fi simtit ezitarea. Am coborat si am simtit nevoia de aer, de o mica plimbare, de fapt m’am simtit fugind. Am fugit cu o lacrima aruncata intr-un colt de ochi, furata de vant.

Ma doare pentru ca am crezut atata timp in ceva dar, in acelasi timp, sunt  fericita pentru ca acum pot avea parte de nou inceput si asta ma bucura tare. Pentru ca asa sunt eu, dependenta de noi inceputuri.

2 responses to “Renuntare

  1. Ooo ! Eu fac parte din categoria celor care incep cu pasiune multe chestii si are ceva dificultati sa le termine pe toate . Deci , nu esti singura ! Daca te poate consola intr-un fel …Daca gasesti o modalitate sa diminuezi volumele neterminate spune-mi si mie😉

Leave a Reply

