S1mone – Perfectiune si obsesie cu Al Pacino


Am vazut filmul in programul de asta seara si mi-am adus aminte ca l-am vazut de curand si il recomand cu drag, daca vrei o satira buna adresa cultului celebritatii si mai ales a lumii Hollywood-ului.

Pentru ca S1mone este o actrita, frumoasa, nu, perfecta! Ajunge celebra, venerata si iubita cu toate ca nimeni nu a vazut-o in carne si oase…pentru ca ea nu exista. Este plasmuita in mediul virtual de unde este manuita ca o papusa, joaca in filme, apare la emisiuni tv chiar tine si un concert.

Papusarul este managerul si regizorul tuturor filmelor ei, Viktor Taransky, interpretat  de Al Pacino. Regizorul aproape ratat, parasit de nevasta care gaseste succesul intr-un…computer.

Cand am citit despre film, inainte sa-l vad, mi s-a parut putin cam ciudat, nu stiam daca este o cantitate mare de SF si totusi m-am uitat. A fost o surpriza placuta. Este o comedie consistenta de la inceput pana la sfarsit. Unde mai pui ca te face sa te gandesti…daca asa ceva s-ar intampla in realitate?? Ti-ai da seama?

In afara de Al Pacino mai joaca si Winona Ryder, Katherine Keener si o Evan Rachel Wood, pustoaica.

Este putin diferit, personal il recomand daca vrei sa vezi ALTCEVA.

Leave a Reply

